A leggyakoribb válasz
Legújabb válasz
Travian Válaszok
Kezdd a kérdéseddel
Keresés a kérdésre való válasszal
A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.
Kérdésem...
Keresés kulcszóra
Könnyen megtalálhatod kérdésedre a választ, ha beírsz egy kulcsszót a keresőbe. Egy példa: Szeretnéd tudni hogyan bonthatsz le egy épületet? Írd be, hogy bont és egyből megjelennek azon találatok, amelyek a kulcsszóhoz kapcsolódnak.
Keresés az oldaltérképen
Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.
Tűz és homok & Path to Pandora
Tűz és homok
A különleges Travian-változatok bemutatásának évenkénti hagyományát követve 2017-ben talán a valaha volt leghatalmasabb változásokkal találkozhattok. A Travian történetében először a három klasszikus néphez – a rómaiakhoz, a teutonokhoz és a gallokhoz – csatlakozik két új népcsoport: a félelmetes hunok és a jól képzett egyiptomiak!
Mindkét új nép seregnyi új egységgel, különleges épületekkel és hősi bónuszokkal rendelkezik. Ezen elemek összességével a játékosoknak több lehetőségük van új terveket és stratégiákat kidolgozni. Minden népnek saját, jellegzetes erősségei és gyengeségei vannak. Többet megtudhatsz róluk itt:
- A hunok
- Az egyiptomiak
Térkép
A 2014-es különleges kiadás hagyományait követve a Fire and Sand alaptérképe is az ókori Európa térképe lett, amely a későbbi években sokat finomodott. De ez még nem minden: míg az általános játékvilágokban hatalmas, 801 x 801 mezőből álló térkép van, ezúttal a térkép csak negyedakkora: 401 x 401 mező. Ez kevesebb lehetőséget ad a megfutamodásra, és még több lesz az akció!
Régiók, ereklyék és győzelem
A térkép régiókra van osztva. A játékosoknak együtt kell működniük egy klánban, hogy átvegyék a régiók feletti irányítást, ami lehetővé teszi számukra az ősi erők használatát (hasonló ereklyékről van szó, mint a hagyományos változatban, de ezeket nem egyéni játékosok birtokolják), és győzelmi pontok szerzését.
Nincsenek világcsodák. A játék 200 napig tart, és utána bejelentjük a győztes klánt, amelyet a teljes játék során szerzett győzelmi pontok alapján határozunk meg.
Többet megtudhatsz a régiókról itt – tudd meg, hogyan oldhatod fel őket, hogyan veheted át az irányítást és használhatod az általuk biztosított erőt.
További eltérések a hagyományos kiszolgálóktól:
- A játékosok különböző falvaikból összevonhatják a katonáikat
- A klántagok továbbíthatják a katonákat más tagoktól
- Megduplázódik a kereskedelmi központ bónusza
- Megduplázódik a gyakorlótér bónusza
- Mivel a legtöbb ereklye ereje elérhető a régiókban, niincsenek véletlenszerű hatások (bolondok ereklyéje).
- Mivel nincsenek ereklyék és világcsodák, a kereskedelmi utak a játékos saját falvaira korlátozódnak
Path to Pandora
Az alapvető jellemzők ugyanazok, mint a korábbi Tűz és Homok (F&S) szervernél.
- Ókori Európa térkép (401x401)
- 87 győzelmi pontot adó régió
- Csapatok továbbítésa és összevonása
- A szerver 200 nap után a legtöbb győzelmi ponttal nyerhető meg.
Mi az új a Path to Pandora szerveren?
Új kinézet az épületeknek:
Minden törzs épületeinek egyedi kinézte van.
Hódítási rendszer
Csak egy fiókkal játszhattok körönként a Travianban, de mégis szeretnénk, hogy láthassátok az összes új, csodálatos rajzot. A játéktervező csapat ezért úgy döntött, hogy megváltoztatja a hódítás alapvető mechanikáját, és a dolgokat még érdekesebbé teszi.
Amikor meghódítjátok egy másik nép faluját a Travian: Path to Pandora játékban, akkor nem fog megváltozni a falu népe, kivéve a nataroknál (lásd alább). Nézzük meg egy képi példán, hogyan működik ez.
Ahogy láthatjátok, ha hun fiókkal rendelkeztek, és meghódítotok egy gall falut, és ha a védekező épített csapdakészítőt, akkor meg fogjátok találni azt a faluban (egyedül a falak nem maradnak meg, ahogy a Travian: Legends változatban sem). Mi történik még?
- Nem fogjátok tudni felépíteni a hunok különleges épületeit ebben a faluban, hiszen a falu a gall néphez tartozik.
- Gall katonákat, főnököket és telepeseket fogtok tudni kiképezni.
- Ha ebből a faluból küldtök telepeseket egy új falut alapítására, akkor az a falu is gall lesz.
- Ha elkülditek a főnököt ebből a faluból, hogy meghódítson egy másik falut, a meghódított falu népe nem vált át.
- Ha elkülditek a főnököt ebből a faluból, hogy meghódítson egy natar falut, a meghódított falu népe gall lesz.
Mi a helyzet a hőssel?
- A hősöd mindig a fiók népéhez tartozik, szóval ebben az esetben mindig hun lesz.
- Ha elkülditek a hőst a meghódított gall faluba, és azt teszed az új otthonává, akkor a hős bónusza hatással lesz a gall katonákra, ha elküldöd velük a fosztogatásokra vagy támadásokra. Ráadásul, ha a hős gall katonai tárgyakat visel, ezek szintén hatással lesznek a katonákra.
- Ha a hun hős otthona egy gall falu, akkor gall katonákat találhat a kalandozása során.
- Mivel a hős a hun fiókhoz tartozik, és mindig is hun hős lesz, csak hun fegyvereket találhat a kalandok közben.
Mi a helyzet a katonákkal?
- Az azonos fiókhoz, de más néphez tartozó katonák NEM vonhatók össze.
Szövetségi rendszer
Az összes új szerveren, amely 2019. szeptember 15. után indul, be lesz vezetve az új szövetségi rendszer (nem csak a PTP szervereken). Tehát olyan négyes szövetségek jöhetnek létre, amelyek egymással is kapcsolatban állnak. Ez az MNT-t nem érinti.
Mit jelent ez?
A szövetség legfeljebb négy klánból állhat, melyeknek kapcsolódniuk kell egymáshoz. A "meg nem támadási paktumok" nem befolyásolják a szövetségi rendszer működését.
A játékvilágokban csak 4 szövetségből álló konföderáció áll rendelkezésre, amelek egymáshoz kötődnek.
Például A és B klán szövetségre lépnek. Amint ez megtörténi, a kapcsolat megjelenik a diplomáciában.Ha A szövetséget szeretne C klánnal is, akkor a már szövetséges B klánnak is el kell fogadnia a kérést, és csak azután jöhet létre a szövetség a C klánnál (hármas szövetség).
Egy klán bármikor kiléphet a szövetségből, és a kirúgás is lehetséges, ha minden más tag egyetért ezzel.
Abban az esetben, ha egy klán kilép a szövetségből:
- Nem lehet erőforrást vagy támogatást küldeni, de az útban lépvő erőforrások megérkeznek
- .A már ott lévő erősítések 12 óra múlva visszatérnek.
- Azok az erősítések, amelyek 12 óra elteltével is még úton vannak, azonnal visszajutnak, amint elérték a célt.
A piacon rendelkezésre áll a "csak saját szövetség" opció.
Mit jelent ez?
- Az A. és a B. klán létrehozhat szövetséget: az egyik elküldi a felkérést a másiknak, és a másik elfogadja. Ez ugyanúgy működik, mint a Travian: Legends változatban.
- Itt, ha az A. klán szeretné a C. klánt is a szövetségben tudni, akkor a szövetségi felkérést az A. és a B. klán is el kell hogy küldje, azt csak akkor tudja a C. klán elfogadni.
Mi más változik még?
- Az új rendszerrel nyersanyagokat és katonákat csak a saját fiókotokba, klánotokba vagy szövetségetekbe tudtok küldeni.
- A piacon a nyilvános ajánlatok mindenki számára elérhetőek, kivéve, ha be van jelölve a "Csak saját klán" beállítás. Ebben az esetben csak a klántagok számára lesznek elérhetők.
Statisztikák
A Travian: Path to Pandora játékból kivesszük a "Plus" statisztikákat, és egy új rendszerrel helyettesítjük, amely a játékosoknak több betekintést biztosít. Ez a rendszer ingyenes lesz, és mindenki számára elérhető a fiókban.
A Statisztika oldalon találni fogtok egy új lapot "Általános" néven, ahol rengeteg információ lesz, mely - reméljük - segít a fiókod kezelésében. Ezek az információk csak a fiókhoz hozzáférő személyek számára lesznek elérhetőek, beleértve a helyetteseket.
Mit fogtok ott látni? Rengeteg dolgot – az alábbiakban bemutatunk néhányat, de nem akarunk előre mindent elárulni:
- A világ fejlődése – néhány adat a játékvilágról, beleértve a kiszolgáló napját, a játékvilágban aktivált fiókok számát és a népek eloszlását
- Nyersanyagbeli helyezés – a fosztogatás, a kereskedelem és a termelés adatai, összehasonlítva a saját klánotokkal és az egész játékvilággal
- Faluerősségi helyezés – a védelmet és a támadást is tekintve, összehasonlítva a saját klánotokkal és az egész játékvilággal
- Helyezés kulturális pont alapján – naponta, összehasonlítva a saját klánotokkal és az egész játékvilággal
Szeretnél még többet látni? Akkor nézd meg ezeket a látványelemeket (kérjük, vedd figyelembe, hogy ezek a képek helyfoglalók, a végleges megjelenés némileg változhat):
Kiegyensúlyozásbéli változások
|
A Travian: Path to Pandora játékban 24 óránként használhattok műalkotásokat (hasonlóan a vizesvödörhöz). |
|
A Travian: Path to Pandora játékban a zászlónak is meg kell változnia, hogy működjön a szövetséggel is. |
|
Az egyiptomi vízmű építési költsége jelentősen megnőtt, hogy javítsuk az egyensúlyt (lásd a részletes táblázatokat alább). |
Klánbónuszok |
A klánbónuszok még hasznosabbá tétele és a játékosok adakozási kedvének növelése érdekében megváltoztattuk a filozófia és a kereskedelem bónuszát, és csökkentettük a költséget az első 4 lépésnél.
|