Travian Válaszok

Kezdd a kérdéseddel

Keresés a kérdésre való válasszal

A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.

Kérdésem...

Lássuk a részleteket:

Keresés az oldaltérképen

Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.

Kalandozások

A kalandozások a hősöd feladatai közé tartozik. Nincsenek konkrét feladatok, amelyeket végre kell hajtani, a hőst csak el kell küldeni egy adott helyre kalandozni. Miután oda megérkezik, felderíti a terepet majd önállóan visszatér a faluba, amennyiben persze túlélte a kalandot.

Az, hogy a hős mennyít veszít életerejéből az kalandról kalandra változó, de idővel emelkedik. Mielőtt a hőst kalandozni küldöd, látható, hogy az adott kaland mely kategóriába esik. A "normál" kalandok viszonylag egyszerűek, de a hős kevesebb tapasztalati pontot is kap érte. A "nehéz" kalandot egy 100 százalékos hős normál esetben túlél, de az elveszített életpontok száma lényegesen magasabb lesz, ahogyan a szerzett tapasztalati pontok is, amelyeket a hős begyűjt. Az, hogy az adott kaland hol van (oázis, vadon, Natar-falu) nincsen hatással a sérülés mértékére. Ennek megfelelően a rizikó egyforma nagy, mindegy, hogy a kaland a hegyekben, vagy a Natarok főfalujában zajlik le.

adventure
A két kalandtípus megjelenése a kaland oldalon


A sérülés mértékét csökkentheted a hősöd harci erejének növelésével. Erre két lehetőség is kínálkozik. Az egyik ilyen lehetőség különféle tárgyak használata, a másik, hogy szintlépéskor a harci értékekre kell kiosztani pontokat.

adventure
A két kalandtípus után külnböző tapasztalati pontokat, és sérüléseket szerez a hősöd

10 pont alatti hős életerővel, nem tanácsos megindulni kalandozni, mert előfordulhat, hogy a hős nem tér haza élve. Nehéz kalandra még 18 pontnál sem ajánlatos elindulni

Az aktív kalandokat és azt, hogy azok milyen nehezek, láthatók a térképen. A kék körben egy normál kaland, a vörösben egy nehéz látható:

adventure


Ezen kívül van egy lista a hős-menüben:

adventure

És most lássuk, hogyan tudod elküldeni a hőst kalandozni. Térképről, vagy hőspanelről kijelölt kalandodra kattintva, alábbi ablak jelenik meg:

adventure

Kattints a kaland indítása gombra.

adventure

A gyülekezőtér ablakába érkeztél. T 4.2 verziónál, közvetlenül az elöző ablaknál ez olvasható:

Held tot!A hősöd kalandozni ment(x|y)irányába.
(A kaland folyamata megtekinthető bármikor itt: Gyülekezőtér .)
Ha a kalandot vissza szeretnéd vonni, kattints a gyülekezőtérre

adventure

A piros "x" segítségével, rövid ideig lehetőséged van a hőst visszahívni. Ha a kaland véget ér, érkezik a jelentés. A kalandok jelentése más ábrát tartalmaz, és eltérő módon néz ki, az átlagos jeletésekhez képest:

adventure

Az áttekintőben láthatod a kaland jelentését, és a jobb oldalon lévő kisábrából következhetsz az eredményekre:

pl ha teli zsákot látsz, akkor nyersanyagot hozott a hős, ha üres a zsák, akkor semmit. Ha kezet, sisakot, vagy mellvértet látsz akkor hősre való tárgyakat, egyéb ikonok estében, a tárgy ikonja jelenik meg. Ha lovakat, kardokat látsz akkor sereget kapott a hős.

Egy kaland sikeres lezárásakor a hős különféle tárgyakat szerezhet:

adventure
  • Semmit (tapasztalati pontokon és sérüléseken kívül)
  • Páncélzatot és fegyvereket (különféle erősségben)
  • Különféle tárgyakat
  • Ezüstöt
  • Nyersanyagokat
  • szétszórt csapatokat (saját néptől valókat)

Nincs felállítva rendszer a kalandokban szerzett tárgyakra vonatkozóan, de tapaszatlati út alapján, a nyersanyag előfordulása a leggyakoribb, és a hős tárgyak érkezése a legritkább.

Az első 10 kaland, minden játékosnak ugyanaz, egyedül a sorrend változhat.

  • Könnyű hátasló
  • Tapasztalaton kívül semmi
  • A néped kezdő egységeidből 3 (légiós, buzogányos, phalanx)
  • Néhány ketrec, amelyel vadon élő állatokat tudsz megfogni, amik hazatérve, a falu védelmezésében segítenek majd
  • Néhány gyógykenőcs, a hős egészségének a helyreállításához
  • Bölcsesség könyve
  • Néhány ezüstpénz
  • Néhány ezüstpénz
  • Nyersanyagok
  • Nyersanyagok

Kalandok gyakorisága

A felhasználó aktiválásakor kapsz három kalandot.

Továbbá az 1x sebességű világokban:

  • Nap 0 - 2: Minden nap 3 kaland
  • Nap 3 - 16: Minden nap 2 kaland
  • Nap 17 - 63: Minden nap 1,5 kaland
  • Nap 64 - szerver végéig: Minden nap 1 kaland


Mivel a 3x sebességű világ háromszor gyorsabb egy normál szervernél, a kalandokat is háromszor gyakrabban kapsz.

A kalandszámláló a felhasználó aktiválását követően indul csak el, nem a szerver indulásakor. Ez azt jelenti, hogy az első 24 órában 5-6 kalandozásra van lehetőséged. A gyakoriság véletlenszerűen váltakozó, lehet, hogy a játék későbbi szakaszában 2 kalandozásra lesz lehetőséged egy napon belül, de másnap kalandot kapsz. Így annak érdekében, hogy a napi küldetéseket be tudd gyűjteni, érdemes bent hagyni az extra kalandot másnapra.

A küldetés feladatok elvégzésekor is kaphatsz kalandot. Az össz kalandok száma ettől még nem fog nőni.

Tárgyak szintjeinek dátuma

Normál szervereken:

  • 1. szint: első 70 nap
  • 2 szint: 70-140 nap
  • 3. szint: 140 naptól

Az adatok 1x sebességre vonatkoznak.

2x sebességű világokban a 2. és 3. szintű tárgyak 2x, míg a 3x sebességű szervereken 3x hamarabb jelennek meg a tárgyak.

Egyéb szerverek:

Születésnapi speciális szerverek (mint a Path to Pandora):

  • 1. szint: első 50 nap
  • 2. szint: 50-110 nap
  • 3. szint: 110 naptól

Codex Victoria X2:

  • 1. szint: első 25 nap
  • 2. szint: 25-55 nap
  • 3. szint: 55 naptól

 


A kérdésedre megfelelő válasz érkezett?

Igen   Neutrális   Nem