A leggyakoribb válasz
Legújabb válasz
Travian Válaszok
Kezdd a kérdéseddel
Keresés a kérdésre való válasszal
A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.
Kérdésem...
Keresés kulcszóra
Könnyen megtalálhatod kérdésedre a választ, ha beírsz egy kulcsszót a keresőbe. Egy példa: Szeretnéd tudni hogyan bonthatsz le egy épületet? Írd be, hogy bont és egyből megjelennek azon találatok, amelyek a kulcsszóhoz kapcsolódnak.
Keresés az oldaltérképen
Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.
Kalandozások
A kalandozások a hősöd feladatai közé tartozik. Nincsenek konkrét feladatok, amelyeket végre kell hajtani, a hőst csak el kell küldeni egy adott helyre kalandozni. Miután oda megérkezik, felderíti a terepet majd önállóan visszatér a faluba, amennyiben persze túlélte a kalandot.
Az, hogy a hős mennyít veszít életerejéből az kalandról kalandra változó, de idővel emelkedik. Mielőtt a hőst kalandozni küldöd, látható, hogy az adott kaland mely kategóriába esik. A "normál" kalandok viszonylag egyszerűek, de a hős kevesebb tapasztalati pontot is kap érte. A "nehéz" kalandot egy 100 százalékos hős normál esetben túlél, de az elveszített életpontok száma lényegesen magasabb lesz, ahogyan a szerzett tapasztalati pontok is, amelyeket a hős begyűjt. Az, hogy az adott kaland hol van (oázis, vadon, Natar-falu) nincsen hatással a sérülés mértékére. Ennek megfelelően a rizikó egyforma nagy, mindegy, hogy a kaland a hegyekben, vagy a Natarok főfalujában zajlik le.

A sérülés mértékét csökkentheted a hősöd harci erejének növelésével. Erre két lehetőség is kínálkozik. Az egyik ilyen lehetőség különféle tárgyak használata, a másik, hogy szintlépéskor a harci értékekre kell kiosztani pontokat.

10 pont alatti hős életerővel, nem tanácsos megindulni kalandozni, mert előfordulhat, hogy a hős nem tér haza élve. Nehéz kalandra még 18 pontnál sem ajánlatos elindulni
Az aktív kalandokat és azt, hogy azok milyen nehezek, láthatók a térképen. A kék körben egy normál kaland, a vörösben egy nehéz látható:

Ezen kívül van egy lista a hős-menüben:

És most lássuk, hogyan tudod elküldeni a hőst kalandozni. Térképről, vagy hőspanelről kijelölt kalandodra kattintva, alábbi ablak jelenik meg:

Kattints a kaland indítása gombra.

A gyülekezőtér ablakába érkeztél. T 4.2 verziónál, közvetlenül az elöző ablaknál ez olvasható:


A piros "x" segítségével, rövid ideig lehetőséged van a hőst visszahívni. Ha a kaland véget ér, érkezik a jelentés. A kalandok jelentése más ábrát tartalmaz, és eltérő módon néz ki, az átlagos jeletésekhez képest:

Az áttekintőben láthatod a kaland jelentését, és a jobb oldalon lévő kisábrából következhetsz az eredményekre:
pl ha teli zsákot látsz, akkor nyersanyagot hozott a hős, ha üres a zsák, akkor semmit. Ha kezet, sisakot, vagy mellvértet látsz akkor hősre való tárgyakat, egyéb ikonok estében, a tárgy ikonja jelenik meg. Ha lovakat, kardokat látsz akkor sereget kapott a hős.
Egy kaland sikeres lezárásakor a hős különféle tárgyakat szerezhet:

- Semmit (tapasztalati pontokon és sérüléseken kívül)
- Páncélzatot és fegyvereket (különféle erősségben)
- Különféle tárgyakat
- Ezüstöt
- Nyersanyagokat
- szétszórt csapatokat (saját néptől valókat)
Nincs felállítva rendszer a kalandokban szerzett tárgyakra vonatkozóan, de tapaszatlati út alapján, a nyersanyag előfordulása a leggyakoribb, és a hős tárgyak érkezése a legritkább.
Az első 10 kaland, minden játékosnak ugyanaz, egyedül a sorrend változhat.
- Könnyű hátasló
- Tapasztalaton kívül semmi
- A néped kezdő egységeidből 3 (légiós, buzogányos, phalanx)
- Néhány ketrec, amelyel vadon élő állatokat tudsz megfogni, amik hazatérve, a falu védelmezésében segítenek majd
- Néhány gyógykenőcs, a hős egészségének a helyreállításához
- Bölcsesség könyve
- Néhány ezüstpénz
- Néhány ezüstpénz
- Nyersanyagok
- Nyersanyagok
Kalandok gyakorisága
A felhasználó aktiválásakor kapsz három kalandot.
Továbbá az 1x sebességű világokban:
- Nap 0 - 2: Minden nap 3 kaland
- Nap 3 - 16: Minden nap 2 kaland
- Nap 17 - 63: Minden nap 1,5 kaland
- Nap 64 - szerver végéig: Minden nap 1 kaland
Mivel a 3x sebességű világ háromszor gyorsabb egy normál szervernél, a kalandokat is háromszor gyakrabban kapsz.
A kalandszámláló a felhasználó aktiválását követően indul csak el, nem a szerver indulásakor. Ez azt jelenti, hogy az első 24 órában 5-6 kalandozásra van lehetőséged. A gyakoriság véletlenszerűen váltakozó, lehet, hogy a játék későbbi szakaszában 2 kalandozásra lesz lehetőséged egy napon belül, de másnap kalandot kapsz. Így annak érdekében, hogy a napi küldetéseket be tudd gyűjteni, érdemes bent hagyni az extra kalandot másnapra.
A küldetés feladatok elvégzésekor is kaphatsz kalandot. Az össz kalandok száma ettől még nem fog nőni.
Tárgyak szintjeinek dátuma
Normál szervereken:
- 1. szint: első 70 nap
- 2 szint: 70-140 nap
- 3. szint: 140 naptól
Az adatok 1x sebességre vonatkoznak.
2x sebességű világokban a 2. és 3. szintű tárgyak 2x, míg a 3x sebességű szervereken 3x hamarabb jelennek meg a tárgyak.
Egyéb szerverek:
Születésnapi speciális szerverek (mint a Path to Pandora):
- 1. szint: első 50 nap
- 2. szint: 50-110 nap
- 3. szint: 110 naptól
Codex Victoria X2:
- 1. szint: első 25 nap
- 2. szint: 25-55 nap
- 3. szint: 55 naptól