A leggyakoribb válasz
Legújabb válasz
Travian Válaszok
Kezdd a kérdéseddel
Keresés a kérdésre való válasszal
A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.
Kérdésem...
Keresés kulcszóra
Könnyen megtalálhatod kérdésedre a választ, ha beírsz egy kulcsszót a keresőbe. Egy példa: Szeretnéd tudni hogyan bonthatsz le egy épületet? Írd be, hogy bont és egyből megjelennek azon találatok, amelyek a kulcsszóhoz kapcsolódnak.
Keresés az oldaltérképen
Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.
Shadow Empires - Régiók és győzelmi pontok
Special Servers – Régiók és győzelmi pontok
Az éves különleges szerver a játék ókori Európa térképén zajlik, 87 régióra osztva. A 2021 -es különleges Tides of Conquestben a győzelmi pontokat a falvakban tárolják.
Régiók, település, ellenőrzés
A 87 független régiót klánok irányíthatják, így győzelmi pontokat gyűjthetnek a falvakból. Ezenkívül a klán tagjai aktivizálhatják az ősi hatalmat (ereklye) a régióban.
Szóval, hogyan lehet egy régiót átvenni? Először fel kell oldani. Ez akkor történik, ha a régió 5 legnagyobb szövetségének legalább 4000 lakosa van a régióban. A többi szövetség, a szövetség nélküli, vakáción lévő vagy tiltott játékosok, valamint a Natar falvak lakosságát nem veszik figyelembe. Miután a régió fel van oldva, nem lehet újra zárolni; ha azonban a népesség 4k alá csökken, akkor a régió leállítja a győzelmi pontok termelését, és a regionális hatalom deaktiválódik.
Új falvakat csak olyan régiókban lehet alapítani, amelyek fel vannak oldva, vagy amelyek szomszédosak. Ez alól a szabály alól csak néhány régió kivétel a játék kezdetén, ahol új játékosok jelennek meg, és ahol mindig lehetséges új falvakat alapítani. Minden frakciónak más a kezdő régiója, ahol a játékosok megjelennek. Amikor ez a régió megtelik, az újabb játékosok egy másik közeli régióban kezdenek megjelenni, majd egy másikban és így tovább.
Ha egy klánnak egy feloldott régióban együtt sikerül elérni a régió lakosságának több mint 50% -át (a régióban csak a top 5 szövetségi falu számít bele), akkor a frakció megkezdi az irányítást a régió felett. Ez 24 órát vesz igénybe normál szervereken, 16 órát x2-en és 12-t x3 sebességen. Ha sikerül megszerezni a többséget, akkor ők irányítják a régiót.
A régió lakosságáról, és az öt legnagyobb szövetségi részesedésről szóló információk a Statisztika> Régió fülön és bármely nagykövetségén megtalálhatók. Ne feledd, hogy a statisztikák "Regionális népesség" oszlopa a régió első szövetségének népességét mutatja, nem pedig a régió teljes népességét.
Itt van egy áttekintés a regionális mechanikáról :
Régió státusza |
Hogyan érhető el |
Hatás |
Feloldatlan |
Minden régió feloldatlanul kezd |
Nem alapítható falu, hacsak nem szomszédos egy nyitott régióval. Néhány kezdő régió ezalól kivétel, illetve mindig lehet alapítani egy második falvat a főfalud mellé. |
Feloldott |
A régió Top5 szövetségeinek összesen 4000 lakost kell elérniük a régióban. |
Alapítható falu és megkezdhető az irányítás. Nem zárolható újból. |
Irányítás megkezdése |
Az egyik frakciónak el kell érnie a régió lakosságának több mint 50% -át. Csak az első 5 szövetség lakossága számít. |
Újra zárolható lehet, ha a frakció elveszíti a többséget. |
Biztosított |
A szövetségnek folyamatosan több mint 24 órán át kell birtokolnia a többséget. |
Az ellenőrző szövetség tagjai aktiválhatják a régió ősi hatalmát (ha van ilyen), és a szövetség győzelmi pontokat kap, mindaddig, amíg a régió népessége meghaladja a 4000 főt. |
Ősi erő és győzelmi pontok
A régió legnagyobb szövetsége, amely az ellenőrzés alatt tartja a régiót, hozzáférést kap a régió ősi hatalmához, ha van ilyen. A szövetség bármely játékosa aktiválhatja az ősi hatalmat. Ehhez a játékosnak rendelkeznie kell egy kincstárral, amelynek szintje 10 (kis, faluhoz kapcsolódó hatáskörök esetén) vagy 20.szintű (accounttal kapcsolatos hatásköröknél). Bármely faluban aktiválhatja az erőt; nem kell ugyanabban a régióban elhelyezkednie, mint az erő maga.
Minden faluban aktiválható egy erő, de a teljes fiókhoz csak az egyik erő használható. Aktiválása után az erő 24 órán át tart (a szerver sebességétől függetlenül); utána újra aktiválható, ha a szövetség továbbra is hozzáfér. Minden nap egy aktiválás ingyenes; minden további aktiválás költsége 5 (faluhoz tartózó erő esetén) vagy 10 (account esetén) arany.
Az erő szintén deaktiválható a következő esetekben:
- Ha kilépsz a klánból
- Ha elveszíted a falvat, amiben aktiválva volt
- Ha a klánod elveszíti az erő fölötti irányítást
Az ősi hatalmak, bár nagyon hasznosak, nem az egyetlen előnye a régiók ellenőrzésének. Ha nyerni akarsz, akkor szövetségednek győzelmi pontokat kell gyűjtenie. Minden nap, amikor egy szövetség ellenőríz egy régiót, győzelmi pontokat kap. Az összeg a régiótól függ:
- Egyedi erő – 20 pont naponta
- Nagy erő – 60 pont naponta
- Kis erő – 50 pont naponta
- Erő nélküli – 100 vagy 200 pont naponta
Ezenkívül a szövetség által a régióból megszerzett győzelmi pontokat a szövetség falvaira osztják fel az adott régióban. Minden falu arányos pontot kap népessége alapján a régió összes szövetségének népességéhez képest. Ez azt jelenti, hogy minél nagyobb a falu és annál alacsonyabb a szövetség teljes népessége az adott régióban, annál több győzelmi pontot kap ez a falu. Az egész szövetség által megszerzett győzelmi pontok összmennyisége azonban továbbra is ugyanaz.
Az a szövetség nyer, amely a legtöbb győzelmi pontot gyűjti a játék végére.
A Tides of Conquest 180 napig tart x1-en, 120 napig x2-n és 80 napig x3 sebességgel.
Győzelmi pontok szerzése és elvesztése
A győzelmi pontok a faluban vannak, és nem mozgathatók, de a falvak szövetséget válthatnak, és így a győzelmi pontok szövetségek között mozoghatnak. Ezeket is el lehet pusztítani.
Klánváltás:
- Amikor a játékos kilép a szövetségből, a falvakban lévő VP -k 50% -a elvész.
- A szövetséghez való csatlakozás nincs hatással a játékos tárolt VP -jére.
Mivel a szövetségi VP -k a játékosok VP -jének összege, amikor egy játékos másik szövetségre vált, a régi szövetsége elveszíti minden VP -jét, és az új szövetség megkapja 50% -ukat.
Falvak foglalása:
- Amikor egy falut ugyanabból a szövetségből hódítanak meg, akkor minden VP -t a faluban tartanak, és az új tulajdonos birtokolja őket.
- Amikor egy falut elfoglal valaki, aki nem ugyanabból a klánból származik, a VP -k 25% -a megsemmisül. Az új tulajdonos megkapja a falut a VP -k fennmaradó 75% -ával. Tehát egy falu meghódítása egy másik klánból (még akkor is, ha ugyanabban a szövetségben van) azt jelenti, hogy 25% elveszik.
Falu lerombolása:
- Amikor a falu megsemmisül, minden VP megsemmisül.
A fiók törlése:
- Amikor a játékos törli a fiókját, az összes győzelmi pontja is törlődik. Ez magában foglalja azt a helyzetet is, amikor a natarok átveszik a törölt játékos faluját. Natar falvakban nincs győzelmi pont.
Népesség esés a régióban
Ha a regionális népesség 4000 alá csökken, akkor a régió leállítja a VP termelését, és nem kínálja fel a regionális erőt.
A régió még mindig meghódítható / feloldott / meghódított / biztosított, a cooldown mechanikája nem változik. Az egyetlen változás az, hogy a VP termelés leáll, és a régió ereje nem látható a kincstárakban.
Példa 1:
A régió fel van oldva, de a népesség 4000 alá csökken
- Amíg 4000 alatt van a népesség, de egy klán megszerzi a több, mint 50%-os irányítást
- A cooldown elkezdődik, viszont a “Túl kevés népesség” üzenet még kint lesz
- A 4000 népességet ismét elérték
- A cooldown már látható
Példa 2:
- A régió fel van oldva.
- A klán “A” meghódítja a régiót
- “B” játékos használja az ősi erőt.
- A régió népessége 4000 alá csökken.
- A klán “A” nem kap győzelmi pontokat a régióból és a játékosok nem aktiválhatják az ősi erőket ebből a régióból.
- Játékos “B”-nek még mindig aktív az ősi ereje, de nem újíthatja meg a lejárat után
- A régió ismét 4000 népesség fölött van
- A klán “A” ismét kapja a győzelmi pontokat és a játékosok ismét aktiválhatják a régió ősi erőit.
Térkép
A fenti térkép az éves speciális szerverek csatatérét mutatja. Ősi Európa, régiókra tagolva. A térkép megmutatja az összes régió határait (a vízen is), nevüket, erőiket és győzelmi pontjaikat.
Rövidítéseket használtunk az ősi erőkről, itt van egy magyarázat arra, hogy mit jelentenek :
- Architect – erősebb épületek
- Boots – gyorsabb csapatok
- Confusion – rejtek + véletlen cél
- Diet – búzafelező
- Eyes – jobb kémek
- Storage – nagyraktár/magtár
- Trainer – gyorsabb csapatképzés
Az ősi erőkről bővebben itt olvashattok: artefact effects . A hatások ugyanazok, azonban itt nincs Bolond ereklyének megfelelő erő.