Travian Válaszok

Kezdd a kérdéseddel

Keresés a kérdésre való válasszal

A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.

Kérdésem...

Lássuk a részleteket:

Keresés az oldaltérképen

Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.

Shadow Empires - Régiók és győzelmi pontok

Special Servers – Régiók és győzelmi pontok

Az éves különleges szerver a játék ókori Európa térképén zajlik, 87 régióra osztva. A 2021 -es különleges Tides of Conquestben a győzelmi pontokat a falvakban tárolják.

Régiók, település, ellenőrzés

A 87 független régiót klánok irányíthatják, így győzelmi pontokat gyűjthetnek a falvakból. Ezenkívül a klán tagjai aktivizálhatják az ősi hatalmat (ereklye) a régióban.

Szóval, hogyan lehet egy régiót átvenni? Először fel kell oldani. Ez akkor történik, ha a régió 5 legnagyobb szövetségének legalább 4000 lakosa van a régióban. A többi szövetség, a szövetség nélküli, vakáción lévő vagy tiltott játékosok, valamint a Natar falvak lakosságát nem veszik figyelembe. Miután a régió fel van oldva, nem lehet újra zárolni; ha azonban a népesség 4k alá csökken, akkor a régió leállítja a győzelmi pontok termelését, és a regionális hatalom deaktiválódik.

Új falvakat csak olyan régiókban lehet alapítani, amelyek fel vannak oldva, vagy amelyek szomszédosak. Ez alól a szabály alól csak néhány régió kivétel a játék kezdetén, ahol új játékosok jelennek meg, és ahol mindig lehetséges új falvakat alapítani. Minden frakciónak más a kezdő régiója, ahol a játékosok megjelennek. Amikor ez a régió megtelik, az újabb játékosok egy másik közeli régióban kezdenek megjelenni, majd egy másikban és így tovább.

Ha egy klánnak egy feloldott régióban  együtt sikerül elérni a régió lakosságának több mint 50% -át (a régióban csak a top 5 szövetségi falu számít bele), akkor a frakció megkezdi az irányítást a régió felett. Ez 24 órát vesz igénybe normál szervereken, 16 órát x2-en és 12-t x3 sebességen. Ha sikerül megszerezni a többséget, akkor ők irányítják a régiót.

A régió lakosságáról, és az öt legnagyobb szövetségi részesedésről szóló információk a Statisztika> Régió fülön és bármely nagykövetségén megtalálhatók. Ne feledd, hogy a statisztikák "Regionális népesség" oszlopa a régió első szövetségének népességét mutatja, nem pedig a régió teljes népességét.

Itt van egy áttekintés a regionális mechanikáról :

Régió státusza

Hogyan érhető el

Hatás

Feloldatlan

Minden régió feloldatlanul kezd

Nem alapítható falu, hacsak nem szomszédos egy nyitott régióval. Néhány kezdő régió ezalól kivétel, illetve mindig lehet alapítani egy második falvat a főfalud mellé.

Feloldott

A régió Top5 szövetségeinek összesen 4000 lakost kell elérniük a régióban.

Alapítható falu és megkezdhető az irányítás. Nem zárolható újból.

Irányítás megkezdése

Az egyik frakciónak el kell érnie a régió lakosságának több mint 50% -át. Csak az első 5 szövetség lakossága számít.

Újra zárolható lehet, ha a frakció elveszíti a többséget.

Biztosított

A szövetségnek folyamatosan több mint 24 órán át kell birtokolnia a többséget.

Az ellenőrző szövetség tagjai aktiválhatják a régió ősi hatalmát (ha van ilyen), és a szövetség győzelmi pontokat kap, mindaddig, amíg a régió népessége meghaladja a 4000 főt.

Ősi erő és győzelmi pontok 

A régió legnagyobb szövetsége, amely az ellenőrzés alatt tartja a régiót, hozzáférést kap a régió ősi hatalmához, ha van ilyen. A szövetség bármely játékosa aktiválhatja az ősi hatalmat. Ehhez a játékosnak rendelkeznie kell egy kincstárral, amelynek szintje 10 (kis, faluhoz kapcsolódó hatáskörök esetén) vagy 20.szintű (accounttal kapcsolatos hatásköröknél). Bármely faluban aktiválhatja az erőt; nem kell ugyanabban a régióban elhelyezkednie, mint az erő maga.

Minden faluban aktiválható egy erő, de a teljes fiókhoz csak az egyik erő használható. Aktiválása után az erő 24 órán át tart (a szerver sebességétől függetlenül); utána újra aktiválható, ha a szövetség továbbra is hozzáfér. Minden nap egy aktiválás ingyenes; minden további aktiválás költsége 5 (faluhoz tartózó erő esetén) vagy 10 (account esetén) arany.

Az erő szintén deaktiválható a következő esetekben:

  • Ha kilépsz a klánból
  • Ha elveszíted a falvat, amiben aktiválva volt
  • Ha a klánod elveszíti az erő fölötti irányítást

Az ősi hatalmak, bár nagyon hasznosak, nem az egyetlen előnye a régiók ellenőrzésének. Ha nyerni akarsz, akkor szövetségednek győzelmi pontokat kell gyűjtenie. Minden nap, amikor egy szövetség ellenőríz egy régiót, győzelmi pontokat kap. Az összeg a régiótól függ:

  • Egyedi erő – 20 pont naponta
  • Nagy erő – 60 pont naponta
  • Kis erő – 50 pont naponta
  • Erő nélküli – 100 vagy 200 pont naponta

Ezenkívül a szövetség által a régióból megszerzett győzelmi pontokat a szövetség falvaira osztják fel az adott régióban. Minden falu arányos pontot kap népessége alapján a régió összes szövetségének népességéhez képest. Ez azt jelenti, hogy minél nagyobb a falu és annál alacsonyabb a szövetség teljes népessége az adott régióban, annál több győzelmi pontot kap ez a falu. Az egész szövetség által megszerzett győzelmi pontok összmennyisége azonban továbbra is ugyanaz.

Az a szövetség nyer, amely a legtöbb győzelmi pontot gyűjti a játék végére. 

A Tides of Conquest 180 napig tart x1-en, 120 napig x2-n és 80 napig x3 sebességgel.

Győzelmi pontok szerzése és elvesztése

A győzelmi pontok a faluban vannak, és nem mozgathatók, de a falvak szövetséget válthatnak, és így a győzelmi pontok szövetségek között mozoghatnak. Ezeket is el lehet pusztítani.
 

Klánváltás:

  • Amikor a játékos kilép a szövetségből, a falvakban lévő VP -k 50% -a elvész.
  • A szövetséghez való csatlakozás nincs hatással a játékos tárolt VP -jére.

Mivel a szövetségi VP -k a játékosok VP -jének összege, amikor egy játékos másik szövetségre vált, a régi szövetsége elveszíti minden VP -jét, és az új szövetség megkapja 50% -ukat.

Falvak foglalása: 

  • Amikor egy falut ugyanabból a szövetségből hódítanak meg, akkor minden VP -t a faluban tartanak, és az új tulajdonos birtokolja őket.
  • Amikor egy falut elfoglal valaki, aki nem ugyanabból a klánból származik, a VP -k 25% -a megsemmisül. Az új tulajdonos megkapja a falut a VP -k fennmaradó 75% -ával. Tehát egy falu meghódítása egy másik klánból (még akkor is, ha ugyanabban a szövetségben van) azt jelenti, hogy 25% elveszik.

Falu lerombolása:

  • Amikor a falu megsemmisül, minden VP megsemmisül.

A fiók törlése: 

  • Amikor a játékos törli a fiókját, az összes győzelmi pontja is törlődik. Ez magában foglalja azt a helyzetet is, amikor a natarok átveszik a törölt játékos faluját. Natar falvakban nincs győzelmi pont.

 

Népesség esés a régióban

Ha a regionális népesség 4000 alá csökken, akkor a régió leállítja a VP termelését, és nem kínálja fel a regionális erőt.

A régió még mindig meghódítható / feloldott / meghódított / biztosított, a cooldown mechanikája nem változik. Az egyetlen változás az, hogy a VP termelés leáll, és a régió ereje nem látható a kincstárakban.

Példa 1: 

A régió fel van oldva, de a népesség 4000 alá csökken

  • Amíg 4000 alatt van a népesség, de egy klán megszerzi a több, mint 50%-os irányítást
  • A cooldown elkezdődik, viszont a “Túl kevés népesség” üzenet még kint lesz
  • A 4000 népességet ismét elérték
  • A cooldown már látható

Példa 2:

  • A régió fel van oldva.
  • A  klán  “A” meghódítja a régiót
  • “B” játékos használja az ősi erőt.
  • A régió népessége 4000 alá csökken.
  • A  klán “A” nem kap győzelmi pontokat a régióból és a játékosok nem aktiválhatják az ősi erőket ebből a régióból.  
  • Játékos “B”-nek még mindig aktív az ősi ereje, de nem újíthatja meg a lejárat után
  • A régió ismét 4000 népesség fölött van
  • A klán “A” ismét kapja a győzelmi pontokat és a játékosok ismét aktiválhatják a régió ősi erőit. 

Térkép 




A fenti térkép az éves speciális szerverek csatatérét mutatja. Ősi Európa, régiókra tagolva. A térkép megmutatja az összes régió határait (a vízen is), nevüket, erőiket és győzelmi pontjaikat. 

 

Rövidítéseket használtunk az ősi erőkről, itt van egy magyarázat arra, hogy mit jelentenek :

 

  • Architect – erősebb épületek
  • Boots – gyorsabb csapatok
  • Confusion – rejtek + véletlen cél
  • Diet – búzafelező
  • Eyes – jobb kémek
  • Storage – nagyraktár/magtár
  • Trainer – gyorsabb csapatképzés

Az ősi erőkről bővebben itt olvashattok: artefact effects . A hatások ugyanazok, azonban itt nincs Bolond ereklyének megfelelő erő.



A kérdésedre megfelelő válasz érkezett?

Igen   Neutrális   Nem