A leggyakoribb válasz
Legújabb válasz
Travian Válaszok
Kezdd a kérdéseddel
Keresés a kérdésre való válasszal
A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.
Kérdésem...
Keresés kulcszóra
Könnyen megtalálhatod kérdésedre a választ, ha beírsz egy kulcsszót a keresőbe. Egy példa: Szeretnéd tudni hogyan bonthatsz le egy épületet? Írd be, hogy bont és egyből megjelennek azon találatok, amelyek a kulcsszóhoz kapcsolódnak.
Keresés az oldaltérképen
Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.
Codex Victoria - Összehasonlítás
Ez a táblázat mutatja a Travian:Legends és a Codex Victoria közötti különbséget, és hasonlóságot.
Mi |
Travian: Legends |
Travian: Codex Victoria |
Általános | ||
Bevezetés |
van | Az új regisztrációs rendszer váltja fel. További változások: a küldetések nem szakadnak meg, a hős életereje vissszatöltődik szint lépéskor, nyersanyag tárgyak mostantól a hős tárgykészletébe kerülnek. |
Térkép |
SÍk 801 x 801 Sík 401 x 401 |
Európa 801 x 801 Európa 401 x 4 d 01 ( |
Régiók | Nincsenek | 87 elfoglalható régió |
Előnyös kezdés | Nincs | Az első falud összes nyersanyagmezője 5. szintű lesz kezdéskor. 6 telepessel és 2 további falu megalapításához elegendő kultúraponttal indulsz. A rendelkezésedre bocsátjuk a 4. falu megalapításához szükséges kultúrapontok 75%-át. |
Győzelmi pontok | Nincs | Egy klán a terület több mint >50%-át ellenőrzi, és a "biztosító" várakozási számláló lejárt. Használhatják a különleges tárgy erejét, és a klánjuk győzelmi pontokat gyűjt. A klánod által gyűjtött győzelmi pontok minden egyes napon ellenőrizhetők a területi áttekintésnél. |
Népek | 3 (gallok, teutonok, rómaiak) | 5 (gallok, teutonok, rómaiak, egyiptomiak, hunok) |
Népek épületei | Az épületek megjelenésükben egyformák minden népnél | Minden népnél az épületek megjelenése eltérő |
Világcsoda | Van | Nincs |
Katonák összevonása | Nincs | Van |
Katonák továbbítása | Nincs | Van |
Kereskedelmi útvonalak | Létrehozhatsz kereskedelmi útvonalakat a saját falvaidhoz, a klánod/szövetséged világcsodájához és a különleges tárgyakkal rendelkező falvakhoz a klánodon/szövetségeden belül. | A saját falvaidhoz hozhatsz létre kereskedelmi útvonalakat. |
Kereskedelmi központ épülete | Dupla hatású | Dupla hatású |
Gyakorlótér | Dupla hatású | Dupla hatású |
Építési férőhelyek | A római felhasználói fiókok egy további építési férőhellyel rendelkeznek. | A római falvak egy további építési férőhellyel rendelkeznek. |
Rejtekhely és kereskedő kapacitása | Minden fiók búvóhelyének és kereskedőjének kapacitása a fiókhoz tartozó néptől függ. | Minden falu búvóhelyének és kereskedőjének kapacitása a falu népétől függ. |
Server vége | A kiszolgáló véget ér, ha egy játékos vagy a natarok által birtokolt világcsoda eléri a 100. szintet | A kiszolgáló 180 nap után véget ér. |
Épület | ||
Kórház | Nincs | A kórház egy különleges épület, amelyben a játékos a csatában megsérült csapatait gyógyíthatja. |
Különleges tárgyak | ||
Név | Különleges tárgyaknak vannak elnevezve | Ősi erőnek vannak elnevezve |
Elérhetőség | Építész szentélye, Tábornok szentélye, Kém szentélye, Szakács szentélye, Tanító szentélye, Nagy tervező szentélye, Figyelő szentélye, Bolond szentélye, Világcsoda építési terve | Építész szentélye, Tábornok szentélye, Kém szentélye, Szakács szentélye, Tanító szentélye, Nagy tervező szentélye, Figyelő szentélye |
Hódítás | A hőssel indított támadással meghódítható a kincstár megsemmisítésével, ha a játékosnak elég nagy kincstára van a falujában. | Amikor egy klán ellenőrzése alá von egy régiót, akkor hozzáfér az ősi erőhöz, amely a faluban aktiválható egy kellően nagy kincstárral. |
Aktiválás | A hódítás után 24 órával automatikusan aktiválódik. | Kézzel kell aktiválni 24 óránként; ugyanaz az ősi erő egyszer aktiválható minden egyes klántagnál. |
Hatás időtartama | Állandóan aktív | Kézzel kell aktiválni 24 óránként; ugyanaz az ősi erő egyszer aktiválható minden egyes klántagnál. |
Hatás korlátozásai | Legfeljebb 3 különleges tárgy szerezhető meg, amelyekből 1 lehet egyedi vagy az egész fiókra ható. Fiókonként több mint 3 különleges tárgy tárolható. A különleges tárgyakat az őket tartalmazó falu meghódításával lehet megszerezni. Csak a 3 legrégebbi különleges tárgy lehet aktív, amelyekből 1 lehet egyedi, vagy lehet az egész fiókra ható hatása. Ha 2 olyan különleges tárgy van a 3 legrégebbi között, amelynek hatása az egész fiókra kiterjed, akkor a negyedik legrégebbi válik aktívvá. Kivétel az önzsákmányolás: a hőssel a saját fiókodban levő falvak között válthatók a különleges tárgyak akkor is, ha már 3 vagy több van belőlük. | Míg a Travian: Legends játékban a különleges tárgy mindig aktív a birtokos falu vagy fiók számára; a Travian: Path to Pandora játékban az ősi erőket aktiválni kell. Akkor aktiválhatók, amikor a játékos klánja a területek több mint >50%-át ellenőrzi, és a területet 24 órán keresztül megtartotta. Az ősi erő aktiválásához a klántagnak csak egy 10. szintű kincstárral kell rendelkeznie a falura ható ősi erő, és 20. szintű kincstárral a fiókra ható ősi erő esetén. Természetesen van néhány korlát: Minden egyes faluban csak egy ősi erőt, és minden egyes fióknál csak egy, a teljes fiókra ható ősi erőt lehet aktiválni. Továbbá legfeljebb kettő ősi erő hathat egy falura. |
Hódítás | ||
Falvak | Amikor meghódítasz egy másik nép fiókjához tartozó falut, a faluba a te fiókodhoz tartozó nép költözik be. Minden, az adott népre specifikus épület eltűnik. | Amikor meghódítasz egy másik nép fiókjához tartozó falut, a faluban megmarad ugyanaz a nép. Az adott népre specifikus épületek megmaradnak, kivéve, ha a hódítás közben megsemmisültek. A fiókodhoz tartozó nép ugyanaz marad, mint amit a regisztrációnál kiválasztottál. |
Natarok | Amikor meghódítasz egy natar falut, a falu a te fiókodhoz fog tartozni, és az adott nép költözik be. | Amikor meghódítasz egy natar falut, a törzsi vezető falujában lakó nép költözik be. |
Letelepedés | ||
Hol | Nincs korlátozás | Csak olyan régiókban települhetsz le, amelynek 4000 fősnél nagyobb lakossággal rendelkező régió a szomszédja. Van néhány olyan régió, amelyben mindig letelepülhetsz (a középső kezdőrégiók). |
Falu | Amikor új falut alapítasz, az új faluba a fióknak megfelelő nép költözik be. | Amikor új falut alapítasz, az új faluba a telepesével megegyező nép költözik be. |
Hősi kalandok és tárgyak | ||
Hősi tárgyak | Más népek tárgyainak viselése nem fejleszti az egységeidet. | Más népek tárgyainak viselete növeli az adott nép egységeinek értékét az aktuális faluban. |
Tárgyak a kalandozás során | A hősöd csak a fiókhoz tartozó nép tárgyait találja meg. | A hősöd csak a fiókhoz tartozó nép tárgyait találja meg. |
Katonák a kalandozás során | A hősöd csak a fiókhoz tartozó nép katonáit találja meg. | A hősöd ahhoz a néphez tartozó katonákat találja meg, amelytől a kaland indult. |
A Szövetség zászlaja | A hősi zászló a klántagok közti katonai mozgásokra van hatással. | A hősi zászló a szövetségen belüli katonai mozgásokra van hatással. |
Szövetség | ||
Méret |
Minden klán legfeljebb 3 különböző szövetséghez tartozhat. 2019.8.15. után induló szerverekre ugyanaz a szabály vonatkozik ami a Codex Victoriára |
Minden klán egyetlen szövetséghez tartozhat, amely legfeljebb 4 klánból állhat (a részleteket lásd a fenti bejegyzésben). |
Támogatás | A játékos bármelyik falut támogathatja. | A játékosok támogathatják magukat, klánjukat és az ugyanahhoz a szövetséghez tartozó összes klánt. |
Nyersanyag küldése | A játékosok bármelyik játékoshoz küldhetnek nyersanyagokat. | A játékosok küldhetnek nyersanyagot maguknak, klánjuknak és az ugyanahhoz a szövetséghez tartozó bármely klánnak. Ez a korlátozás a piacon levő ajánlatokra nem vonatkozik. |