A játékban, a bal alsó sarokban hanyagul ledobott könyvre kattintva alábbi menüsort találod:
3. Játék-szupport kapcsolatfelvétel Amennyiben mégsem találnád meg a megfelelő választ, itt felveheted a kapcsolatot Játék-szupport tagjaival.
4. Plusz Kérdések A Prémium funkciókkal és a vásárlással kapcsolatban itt kapsz válaszokat
6. Rövid leírás Itt találsz egy rövid leírást a Travianban található egységekről és épületekről
Ezek a menük segítenek abban, hogy a játékon belül, a lehető leghamarabb megtaláld kérdéseidre a választ. Levél irása esetén, a választ rövid időn belül megkapod, de ne feledd, A válaszadók nem 24/24 -ben vannak ébren.
Az első pontban a travian válaszokhoz jutsz, ahol a menüsorban nagyon könnyen előkeríthető a kérdésre a választ. Elsőképp mindig ezt az utat járd végig, mert keresés során sok informácíóhoz juthatsz, egyre könnyebben kezeled a válaszok oldalait, és a kérdésedre is megtalálod a választ.
A második pontban a játékszabályok felsorolását találod. Mivel egy nagy közösségnek vagy a tagja, játék közben ezeket a szabályokat be kell tartani. És persze ha nem ismered őket, itt elolvashatod.
A harmadik pont választásával egy újabb menübe érkezel:
A rendszerünkben (Answers) a játékbeli általánosabb kérdésekre egyszerűen és gyorsan megtalálod a megfelelő választ. Felveheted a kapcsolatot ezen kívül még a sok játéksegítőkkel is, de eltarthat akár 24 óráig is, amíg válasz emailt kapsz.
A "Szupport Eszközt" használtam, de mégis szeretnék egy bejegyzést írni.
Játékbeli-segítség kapcsolat
Itt kapsz egy ismételt felvilágosítást és linket a válaszok oldalára, illetve ha meggyőződtél arról, hogy a kérdésedre nincs válasz az említett oldalakon, akkor irj levelet a supportnak, vagyis a segítségnek. A játéksegítők, ugyanolyan játékosok mint te vagy, akár a szomszédságodban is játszhatnak, de játéktapasztalatukat a rendelkezésedre bocsájtják.
Ha a játékban tapasztalt szabályszegésről szeretnél levelet írni, akkor a kategoriáknál válaszd a szabályszegés ablakot. Ebben az esetben, a leveled közvetlenül a szerver multihunteréhez kerül.
A negyedik pont is egy új ablakot nyit előtted:
Plusz GYIK Amennyiben az arany átutalásával vagy egyéb Plusz funkcióval kapcsolatos kérdésed van, javasoljuk a support eszközünk "Válaszok" böngészését. Az alábbi linkre kattintva érhető el a TRAVIAN 4 válaszok.
PluszSzupport kapcsolatfelvétel Van egy problémád, de nem találtál rá választ? Itt kapcsolatba léphetsz a Plusz Szupport tagjaival.
Egyéb információk
Amennyiben törölni szeretnéd a felhasználódat, tudnod kell, hogy ez csak a vásárlást követő hetedik nap után lehetséges.
Amennyiben problémád akad a TRAVIAN plusz használatával, vagy az aranyvásárlással kapcsolatosan vannak problémák, itt tudsz bővebben tájékozódni.
Az ötödik pont a travian fórumra vezet, ami egy külső fórum. Mindenki használhatja, hozzászólás írásáhóz viszont regisztrácíó, bejelentkezés szükséges.
Az utolsó pont, egy játékon belüli nagyon rövid, nagyon tömőr informácíós ablakhoz visz. Ez az ablak a játék több pontján is elérhető. Gyors általános tájékozodásra kiváló.
A supportok és multihunterek nem tudnak, és nem foglalkozhatnak a travian plusz, és aranyvásárlási problémákkal, azokat mindig a plusz supportra kell címezni.
A multivadászoknak nem feladatuk a játékbéli kérdésekkel foglalkozni, azokat a segítségeknek, vagy másnéven supportoknak címezd.
A supportok nem tudnak foglalkozni a szabályszegésekkel, nem tudnak zárolni, és feloldani. Ezeket az ügyeket mindig a multihunternek címezzétek.
A multihuntert eltudod érni még úgy, hogy a térképen, a (0/0) koordinátátn lévő falut kikeresed, és irsz levelet a felhasználónak, vagyis a multihunternek. És úgy is, ha a levél címzetjéhez, a "multihunter" szót írod.
A supportnak úgy is tudsz levelet küldeni, ha a levél címzetjéhez a "segítség" szót írod.