A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.
Kérdésem...
Keresés kulcszóra
Könnyen megtalálhatod kérdésedre a választ, ha beírsz egy kulcsszót a keresőbe. Egy példa: Szeretnéd tudni hogyan bonthatsz le egy épületet? Írd be, hogy bont és egyből megjelennek azon találatok, amelyek a kulcsszóhoz kapcsolódnak.
Keresés az oldaltérképen
Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.
Bizonyos felszerelések hősön valő megjelenése változhat, attól függően, hogy Hősön, vagy Hősnőn jelenik meg.
Jobbkezes tárgyak
A jobbkezes tárgyak támadó/védő bónusza a hőssel együtt támadó/védekező, adott típusú, saját csapatokra vonatkozik.
Római
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A Légiós rövid kardja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Légiós: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Légiós kardja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Légiós: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Légiós hosszú kardja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Légiós: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Testőr rövid kardja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Testőrség: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Testőr kardja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Testőrség: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Testőr hosszú kardja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Testőrség: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Birodalmi rövid kardja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Birodalmi: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Birodalmi kardja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Birodalmi: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Birodalmi hosszú kardja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Birodalmi: +5támadóérték és +5 védelmi érték
Az Imperatoris rövid kardja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Equites Imperatoris: +9 támadóérték és +9 védelmi érték
Az Imperatoris kardja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Equites Imperatoris: +12 támadóérték és +12 védelmi érték
Az Imperatoris hosszú kardja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Equites: Imperatoris +15 támadóérték és +15 védelmi érték
A Caesaris könnyű lándzsája
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Equites Caesaris: +12 támadóérték és +12 védelmi érték
A Caesaris lándzsája
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Equites Caesaris: +16 támadóérték és +16 védelmi érték
A Caesaris nehéz lándzsája
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Equites Caesaris: +20 támadóérték és +20 védelmi érték
Gall
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A Phalanx dárdája
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Phalanx: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Phalanx kopjája
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Phalanx: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Phalanx lándzsája
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Phalanx: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Kardos rövid kardja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Kardos: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Kardos kardja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Kardos: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Kardos hosszú kardja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Kardos: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Theutat rövid íja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Theutates Villám: +6 támadóérték és +6 védelmi érték
A Theutat íja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Theutates Villám: +8 támadóérték és +8 védelmi érték
A Theutat vadász-íja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Theutates Villám: +10 támadóérték és +10 védelmi érték
A Druida vándorbotja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Druidának: +6 támadóérték és +6 védelmi érték
A Druida botja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Druidának: +8 támadóérték és +8 védelmi érték
A Druida harci botja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Druidának: +10 támadóérték és +10 védelmi érték
A Haeduan könnyű lándzsája
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Haeduan: +9 támadóérték és +9 védelmi érték
A Haeduan lándzsája
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Haeduan: +12 támadóérték és +12 védelmi érték
A Haeduan nehéz lándzsája
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Haeduan: +15 támadóérték és +15 védelmi érték
Germán
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A Buzogányos bunkója
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Buzogányos: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Buzogányos harci bunkója
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Buzogányos: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Buzogányos szöges buzogánya
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Buzogányos: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Lándzsás dárdája
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Lándzsás: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Lándzsás kopjája
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Lándzsás: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Lándzsás lándzsája
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Lándzsás: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Csatabárdos baltája
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Csatabárdos: +3 támadóérték és +3 védelmi érték
A Csatabárdos fejszéje
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Csatabárdos: +4 támadóérték és +4 védelmi érték
A Csatabárdos harci bárdja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Csatabárdos: +5 támadóérték és +5 védelmi érték
A Paladin könnyű kalapácsa
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Paladin: +6 támadóérték és +6 védelmi érték
A Paladin kalapácsa
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Paladin: +8 támadóérték és +8 védelmi érték
A Paladin nehéz kalapácsa
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Paladin: +10 támadóérték és +10 védelmi érték
A Teuton lovag rövid kardja
+250 harci erő a hősnek; minden egyes Teuton lovag: +9 támadóérték és +9 védelmi érték
A Teuton lovag kardja
+1000 harci erő a hősnek; minden egyes Teuton lovag: +12 támadóérték és +12 védelmi érték
A Teuton lovag hosszú kardja
+4000 harci erő a hősnek; minden egyes Teuton lovag: +15 támadóérték és +15 védelmi érték
Balkezes tárgyak
Pajzsok
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Kis harci pajzs
+250 harci erő a hősnek
Harci pajzs
+1000 harci erő a hősnek
Nagy harci pajzs
+4000 harci erő a hősnek
Kürtök
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A Natar kis harci tülke
+20% harci erő a Natar ellen támadás esetén
A Natar harci kürtje
+25% harci erő a Natar ellen támadáskor
A Natar nagy harci kürtje
+30% harci erő a Natar ellen támadáskor
Zsákok
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A tolvaj batyuja
10% fosztogató bónusz a rejtekhellyel szemben
A tolvaj zsákja
15% fosztogató bónusz a rejtekhellyel szemben
A tolvaj nagy zsákja
20% fosztogató bónusz a rejtekhellyel szemben
Megjegyzés: A zsákokat rómaiként és gallként is használhatod.
Egyebek
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Kis térkép
30%-al gyorsabb hazatérés a hősnek és csapatának
Térkép
40%-al gyorsabb hazatérésa hősnek és csapatának
Nagy térkép
50%-al gyorsabb hazatérésa hősnek és csapatának
A Nép kis zászlaja
30%-al gyorsabb csapatmozgás saját falvak között
A Nép zászlaja
40%-al gyorsabb csapatmozgás saját falvak között
A Nép nagy lobogója
50%-al gyorsabb csapatmozgás saját falvak között
A Szövetség kis zászlaja
15%-al gyorsabb csapatmozgás klántagok között
A Szövetség zászlaja
20%-al gyorsabb csapatmozgás klántagok között
A Szövetség nagy lobogója
25%-al gyorsabb csapatmozgás klántagok között
Sisakok
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A felismerés sisakja
+15% tapasztalat a hősnek
A megvilágosodás sisakja
+20% tapasztalat a hősnek
A bölcsesség sisakja
+25% tapasztalat a hősnek
A regeneráció sisakja
+10 egészség pont naponta
Az egészség sisakja
+15 egészség pont naponta
A gyógyulás sisakja
+20 egészség pont naponta
A Gladiátor sisakja
+100 kulturális pont naponta normál szervereken
+50 kulturális pont naponta 3x szervereken
A szószék sisakja
+400 kulturális pont naponta normál szervereken
+200 kulturális pont naponta 3x szervereken
A Konzul sisakja
+1600 kulturális pont naponta normál szervereken
+800 kulturális pont naponta 3x szervereken
A lovaglás sisakja
10%-al rövidebb kiképzési idő az istállóban az adott faulban
A lovasság sisakja
15%-al rövidebb kiképzési idő az istállóban az adott faulban
A nehézlovasság sisakja
20%-al rövidebb kiképzési idő az istállóban az adott faulban
A Zsoldos sisakja
10%-al rövidebb kiképzési idő a kaszárnyában az adott faulban
A Harcos sisakja
15%-al rövidebb kiképzési idő a kaszárnyában az adott faulban
A Vezér sisakja
20%-al rövidebb kiképzési idő a kaszárnyában az adott faulban
Páncélzatok
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A Regeneráció könnyű vértje
+20 egészségpont naponta
A Regeneráció vértje
+30 gészségpont naponta
A Regeneráció nehéz páncélja
+40 gészségpont naponta
Könnyű pikkelypáncél
Az életerő veszteség 4 ponttal csökken + 10 gészségpont naponta
Pikkelypáncél
Az életerő veszteség 6 ponttal csökken + 15 egészségpont naponta
Nehéz pikkelypáncél
Az életerő veszteség 8 ponttal csökken + 20 egészségpont naponta
Könnyű mellvért
+250 harci erő a hősnek
Mellvért
+1000 harci erő a hősnek
Nehéz mellvért
+4000 harci erő a hősnek
Könnyű tagolt páncél
Az életerő veszteség 3 ponttal csökken +125 harci erő a hősnek
Tagolt páncél
Az életerő veszteség 4 ponttal csökken +500 harci erő a hősnek
Nehéz tagolt páncél
Az életerő veszteség 5 ponttal csökken +2000 harci erő a hősnek
Lábbelik
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
A Regeneráció cipője
+10 egészségpont naponta
Az Egészség cipője
+15 egészségpont naponta
A Gyógyulás cipője
+20 egészségpont naponta
A Zsoldos cipője
+25% sebességnövekedés a sereg alapértékéhez képest, ahol a távolság > 20 mező
A Katona bakancsa
+50% sebességnövekedés a sereg alapértékéhez képest, ahol a távolság > 20 mező
A Vezér csizmája
+75% sebességnövekedés a sereg alapértékéhez képest, ahol a távolság > 20 mező
Kis sarkantyú
+3 mező óránként a hősnek
Sarkantyú
+4 mező óránként a hősnek
Tüskés sarkantyú
+5 mező óránként a hősnek
Lovak
Kinézet
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Név és Bónusz
Hátasló
A hős sebessége 14 mezőre növekszik óránként
Nemes mén
A hős sebessége 17 mezőre növekszik óránként
Harci paripa
A hős sebessége 20 mezőre növekszik óránként
MEGJEGYZÉS:
A lovas hős sebessége csak a hősre vonatkozik, a kisérő seregre nem.
Előfordulhat, hogy a mező per óra a szerver sebességéhez igazodik.
Gall: +5 sebesség a hősnek, akkor ha lovon ül.
Elhasználható tárgyak
Kinézet
Név és Bónusz
Gyógykenőcs
A hős egészségét azonnal helyreállítja. A gyógykenőcsök száma határozza meg, mennyi egészségpont kerül visszaállításra. (maximum 100%). A tárgy halmozható.
Papírtekercs
A hősnek adva azonnal kifejti hatását, egy fix összegű tapasztalati pontot kap a hős (10 pont tekercsenként). A tárgy halmozható.
Vizesvödör
Feléleszti a hőst azonnal és ingyenesen. Amennyiben a hős életben van, a vödör nem használható fel. A vizesvödör eltűnik használat után.
Naponta csak egy vizesvödör használható fel. Ha egy vizes vödröt felhasználtál, azt követően, csak normál módon tudsz ujraéleszteni hőst. Gyors szervereken 2 vödör felhasználására van lehetőség. A tárgy halmozható.
Törvénytáblák
Azonnal megemeli azon falu hűségét, ahol a hős állomásozik éppen. Az emelés mértéke 1% táblánként, a maximum: 125%. Csak akkor használható, ha a falu hűsége előzőleg 100 %-on volt. A tárgy halmozható.
A Bölcsességek könyve
A hős tulajdonságait (tudását) visszaállítja üresre és lehetővé teszi, a készségpontokat új kiosztását. A tárgy halmozható.
Műalkotás
Ha egy műalkotás felhasználásra kerül, annyi kulturális pontot kapsz, amennyi az összes falud kultúrpont termelése (kivétel gyors szerverek, ahol feleződik), de sohasem lehet több mint 2000 kultúrpont műalkotásonként. Gyors szervereken, (tx...) 1000 kúlturpont műalkotásokként. Műalkotások, a szerver első 14 napját követően kerülnek bevezetésre, addig nem lehet kalandok során találni. A tárgy halmozható.
Figyelem! 2019-es változásokat követően, a tárgy csak 24 óránként használható. Speed szerveren napi 2 használható.
Kis sebkötöző
A kis sebkötöző segítségével visszaállíthatóak az egységveszteségek, maximálisan, 25%-a. Csak annyi egység gyógyítható fel, amennyi sebkötöző van. A gyógyulás ideje, a faluba való visszatérés idejével egyenlő, de legalább 24 órát igényel. Ez azt jelenti, hogy például 50 db kis sebkötöző szükséges, hogy egy 200 tagú sereg 25%-át, vagyis 50 katonát felgyógyíthass. A tárgy halmozható.
Sebkötöző
A Sebkötöző segítségével visszaállíthatóak az egységveszteségek, maximálisan, 33%-a. Csak annyi egység gyógyítható fel, amennyi sebkötöző van. A gyógyulás ideje, a faluba való visszatérés idejével egyenlő, de legalább 24 órát igényel. Ez azt jelenti, hogy például 99 db kis sebkötöző szükséges, hogy egy 330 tagú sereg 33%-át, vagyis 99 katonát felgyógyíthass. A tárgy halmozható.
Ketrec
Az oázisokban talált állatok foghatóak be vele, majd megszelídítve a faluba szállítva segítenek annak védelménél. A foglyul ejtett állatok nem fogyasztanak búzát. A tárgy halmozható.