Travian Válaszok

Kezdd a kérdéseddel

Keresés a kérdésre való válasszal

A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.

Kérdésem...

Lássuk a részleteket:

Keresés az oldaltérképen

Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.

Épületek - Világcsoda (T4)

Wonder of the World

Előfeltételek: {(buildingrequirements:gid=40)}

 

Mi a világcsoda?

A világcsoda (rövidítve általában WW) az építészet csúcsa, büszkesége. Csak a legerősebbek és leggazdagabbak képesek felépíteni egy ilyen építményt valamint megvédeni azt az irigy ellenségek hordáitól. Az épület felépítésével lehet megnyerni a szervert, és ezzel a játékot. A világcsoda felépítésének minden egyes szintje sok sok ezer nyersanyagba kerül. Az épület építésének specifikus költségeit lentebb tekintsd meg. Mint láthatod, és érezheted, a világcsoda felépítése, meghaladja egyetlen játékos, sőt, egy egész klán lehetőségeit. Nem csak a töménytelen mennyiségű nyersanyag, hanem a nagy mennyiségű védelmi csapatok nagyságrendje is hozzájárul, hogy mélton lehessen nevezni győztesnek, azt, aki ezt épületet sikeresen megépítí.

A csoda falvak (WW)

A T4 szervereken, a Natar WW falvak már a kezdetektől jelen vannak. Eredetileg a központi szürke területeken helyezkednek el, de már az első napoktól folyamatosan bővitik birodalmukat. A Natarok, a törlésre itélt falvak közül, nagy szeretettel válogatnak magunknak foglalni való falvakat, amit saját birodalmukba olvasztanak, vagyis a határokat túl terjesztik a szürke zónán. Viszont csak a csoda falvak válhatnak lakhelyül, az építendő csodának,  amit nem a natarok, hanem a játékosok kell hogy felépítsenek, elfoglalva a falut. A 13 natar falu véletlenszerüen helyezkedik el a szürke zónában, viszont a natar főfalú, az mindig a 0/0 koordinátán lesz látható. Mindegyik natar falu elfoglalható (a főfalu a játékban nem elfoglalható) és felhasználható a rendeltetésének megfelelően.

Néhány WW falu információ

A 13 csoda falvak egyikében sincs fal, vagy rezidencia, és persze palota sem. Ez fontos tudni, hogy ne legyen felesleges idő, és nyersanyag pocsékolás, a katapultokkal vagy faltörőkkel való bajlódásban

A világcsoda falvakban nincs lehetőség arany használatra. Nincs NPC, illetve építőmester. Két épületszint építése engedélyezett egy időben. Egy nagyon FONTOS információ, a világcsoda 98 szintjén csapodó katapultok amennyiben nagy magtárat vagy raktárat céloznak, úgy nem fognak lényeges kárt okozni a csodaépítés szempontjából, hiszen hiába lesz kevesebb a tárolókapacitás, mint ami a csodához szükséges, ha a 99 és 100 szint már építés alatt van.

A WW-ben támogatásként lévő csapatok búza fogyasztása csak fele a normál falukhoz képest (A T4-es verzióban már nem, csak a T3.6 és az előtti verziókban! A T4-ben normál búzafogyasztás van!), ez egy plusz a WW falvakat birtokló játékosok számára. Ettől függetlenül, a falvakban folyamatosan negatív búzafogyasztásra kell készülni.

A világcsoda első szintjétől kezdödően, a csodának név adható. A 11 szinttől a név már nem változtatható.

A WW falvak nem termelnek kultúrpontokat, akármilyen épület fajtárol is legyen szó!

A natar falvakban, az építési idő fele a normál falvakhoz képest.

Natar terv falvak (natar oázisok)

A natar építési tervek, vagy másnéven tekercsek, külön erre a célra létrehozott falvakban, vagy oázisokban vannak. A falvak, amelyek küllemre leginkább oázisra hasonlítanak,  a szerver indulása után kb 240 (normal szerver) nappal érkeznek. Véletlenszerüen, és egyenlően elosztva jelennek meg a térképen szétszorva. Védelmük azonos, a natar WW falvak védelmével.
Az építési terveket el kell hódítani a Nataroktól vagy később más játékosoktól.

A terves falvak megjelenésekor, egy értesítés érkezik, minden felhasználó számára. Az értesítés egyuttal azt is jelenti, hogy a falvak fel vannak oldva, támadhatók.

Miért fontosak a WW tervek

A WW tervek nagyon fontosak. Nélkülük nincs lehetőség elkezdeni a WW falvakban a világcsoda építést. A játékos, aki birtokolja a WW falut, be kell szerezzen, egy építési tervet, amelyet egyik falujában kell tároljon. Ezzel a tekercsel építeni tudja a világcsodát  49 szintig. Utána, be kell lépjen egy klánba, ahol van egy másik játékos is, akinél van egy másik tekercs. A két tekercs segítségével, már be tudják fejezni a világcsoda építését. Természetesen az építési tervek elvesztése a világcsoda építésének a végét is jelenti egyuttal, a tekercsek megvédése, és megtartása igen fontos.

Tehát 0-49-es szintig szükség van egy aktív építési tervre, míg 50-100-as szintig két aktív építési terv szükséges egy klánon belül.

Hogyan lehet begyüjteni az építési terveket a Nataroktól, vagy más játékosoktól

 

Ahhoz, hogy "ellopd" a tekercset a natar faluból, vagy egy másik játékos falvából, következőket kell tenned:

  • 1. A támadó faluban építened kell egy 10 szintű kincstárat. Későbbiekben, a tekercs elszálítható más falvakba.
  • 2. Az ellenfél falujában lévő kincstárat (nataroknál is) le kell rombolni.
  • 3. A kincstáras faluból indított támadásnak, legalább egy túlélő egysége kell legyen, aki visszatéréskor hozza a tekercset.

Ezt a logikai sorrendet kell tartani. például, egy játékos sikeres támadással, kisöpri a tekercses falu védelmét. Az utána érkező játékos, katapultokkal lerombolja a kicstárat, az esetleges még bent lévő védelem végét "elpusztítja". A harmadik játékos, akár 1 hőssel érkezve, elviszi a tekercset. Fent felsorolt három személy lehet egy személy is.

A szintenkénti adatok ((mint az építési költség, generált kultúrpontok (ami 0 minden szinten :) )) megtalálhatóak itt.
Az építési idő táblázathoz kattints ide erre a linkre (normál) vagy erre a linkre (speed).


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Igen   Neutrális   Nem

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Igen   Neutrális   Nem

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Igen   Neutrális   Nem