Travian Válaszok

Kezdd a kérdéseddel

Keresés a kérdésre való válasszal

A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.

Kérdésem...

Lássuk a részleteket:

Keresés az oldaltérképen

Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.

Shadow Empires - Régiók és győzelmi pontok

Special Servers – Régiók és győzelmi pontok

Az éves különleges szerver a játék ókori Európa térképén zajlik, 87 régióra osztva. A 2020-as Shadow Empiresben bevezették a frakciókat, amelyek befolyásolják a régiók ellenőrzését.

Régiók, település, ellenőrzés

A 87 független régiót frakciók irányíthatják, így győzelmi pontokat gyűjthetnek. Ezenkívül a frakció legnagyobb szövetsége aktivizálhatja az ősi hatalmat (ereklye).

Szóval, hogyan lehet egy régiót átvenni? Először fel kell oldani. Ez akkor történik, ha a régió 5 legnagyobb szövetségének legalább 4000 lakosa van a régióban. A többi szövetség, a szövetség nélküli, vakáción lévő vagy tiltott játékosok, valamint a Natar falvak lakosságát nem veszik figyelembe. Miután a régió fel van oldva, nem lehet újra zárolni; ha azonban a népesség 4k alá csökken, akkor a régió leállítja a győzelmi pontok termelését, és a regionális hatalom deaktiválódik.

Új falvakat csak olyan régiókban lehet alapítani, amelyek fel vannak oldva, vagy amelyek szomszédosak. Ez alól a szabály alól csak néhány régió kivétel a játék kezdetén, ahol új játékosok jelennek meg, és ahol mindig lehetséges új falvakat alapítani. Minden frakciónak más a kezdő régiója, ahol a játékosok megjelennek. Amikor ez a régió megtelik, az újabb játékosok egy másik közeli régióban kezdenek megjelenni, majd egy másikban és így tovább.

Ha egy frakció klánjainak egy feloldott régióban  együtt sikerül elérni a régió lakosságának több mint 50% -át (a régióban csak a top 5 szövetségi falu számít bele), akkor a frakció megkezdi az irányítást a régió felett. Ez 24 órát vesz igénybe normál szervereken, 16 órát x2-en és 12-t x3 sebességen. Ha sikerül megszerezni a többséget, akkor ők irányítják a régiót.

A régió lakosságáról, a frakciókról és az öt legnagyobb szövetségi részesedésről szóló információk a Statisztika> Régió fülön és bármely nagykövetségén megtalálhatók. Ne feledd, hogy a statisztikák "Regionális népesség" oszlopa a régió első szövetségének népességét mutatja, nem pedig a régió teljes népességét.

Itt van egy áttekintés a regionális mechanikáról :

Régió státusza

Hogyan érhető el

Hatás

Feloldatlan

Minden régió feloldatlanul kezd

Nem alapítható falu, hacsak nem szomszédos egy nyitott régióval. Néhány kezdő régió ezalól kivétel, illetve mindig lehet alapítani egy második falvat a főfalud mellé.

Feloldott

A régió Top5 szövetségeinek összesen 4000 lakost kell elérniük a régióban.

Alapítható falu és megkezdhető az irányítás. Nem zárolható újból.

Irányítás megkezdése

Az egyik frakciónak el kell érnie a régió lakosságának több mint 50% -át. Csak az első 5 szövetség lakossága számít.

Újra zárolható lehet, ha a frakció elveszíti a többséget.

Biztosított

A frakciónak folyamatosan több mint 24 órán át kell birtokolnia a többséget.

Az ellenőrző szövetség tagjai aktiválhatják a régió ősi hatalmát (ha van ilyen), és a szövetség győzelmi pontokat kap, mindaddig, amíg a régió népessége meghaladja a 4000 főt.

Ősi erő és győzelmi pontok 

A régió legnagyobb szövetsége, amely az ellenőrző frakcióhoz tartozik, hozzáférést kap a régió ősi hatalmához, ha van ilyen. A szövetség bármely játékosa aktiválhatja az ősi hatalmat. Ehhez a játékosnak rendelkeznie kell egy kincstárral, amelynek szintje 10 (kis, faluhoz kapcsolódó hatáskörök esetén) vagy 20.szintű (accounttal kapcsolatos hatásköröknél). Bármely faluban aktiválhatja az erőt; nem kell ugyanabban a régióban elhelyezkednie, mint az erő maga.

Minden faluban aktiválható egy erő, de a teljes fiókhoz csak az egyik erő használható. Aktiválása után az erő 24 órán át tart (a szerver sebességétől függetlenül); utána újra aktiválható, ha a szövetség továbbra is hozzáfér. Minden nap egy aktiválás ingyenes; minden további aktiválás költsége 5 (faluhoz tartózó erő esetén) vagy 10 (account esetén) arany.

Az erő szintén deaktiválható a következő esetekben:

  • Ha kilépsz a klánból
  • Ha elveszíted a falvat, amiben aktiválva volt
  • Ha a klánod elveszíti az erő fölötti irányítást

Az ősi hatalmak, bár nagyon hasznosak, nem az egyetlen előnye a régiók ellenőrzésének. Ha nyerni akarsz, akkor frakciódnak győzelmi pontokat kell gyűjtenie. Minden nap, amikor egy frakció ellenőríz a régiót, győzelmi pontokat kap. Az összeg a régiótól függ:

  • Egyedi erő – 20 pont naponta
  • Nagy erő – 60 pont naponta
  • Kis erő – 50 pont naponta
  • Erő nélküli – 100 vagy 200 pont naponta

Továbbá a frakció szövetségei, amelyek a régió top 5-ében szerepelnek, szintén győzelmi pontokat kapnak, a népességhez való hozzájárulásuk alapján.

Az a frakció nyer, amely a legtöbb győzelmi pontot gyűjti a játék végére. Ezen a frakción belül a győztes az a szövetség, amelynek a végén a legtöbb győzelmi pontja volt.

A Shadow Empires 180 napig tart x1-en és 80 napig x3 sebességgel.

Népesség esés a régióban

Ha a regionális népesség 4000 alá csökken, akkor a régió leállítja a VP termelését, és nem kínálja fel a regionális erőt.

A régió még mindig meghódítható / feloldott / meghódított / biztosított, a cooldown mechanikája nem változik. Az egyetlen változás az, hogy a VP termelés leáll, és a régió ereje nem látható a kincstárakban.

Példa 1: 

A régió fel van oldva, de a népesség 4000 alá csökken

  • Amíg 4000 alatt van a népesség, de egy frakció megszerzi a több, mint 50%-os irányítást
  • A cooldown elkezdődik, viszont a “Túl kevés népesség” üzenet még kint lesz
  • A 4000 népességet ismét elérték
  • A cooldown már látható

Példa 2:

  • A régió fel van oldva.
  • A  Birodalom frakció legnagyobb klánja “A” meghódítja a régiót
  • “B” játékos használja az ősi erőt.
  • A régió népessége 4000 alá csökken.
  • A Birodalom és a klán “A” nem kapnak győzelmi pontokat a régióból és a játékosok nem aktiválhatják az ősi erőket ebből a régióból.  
  • Játékos “B”-nek még mindig aktív az ősi ereje, de nem újíthatja meg a lejárat után
  • A régió ismét 4000 népesség fölött van
  • A Birodalom és klán “A” ismét kapja a győzelmi pontokat és a játékosok ismét aktiválhatják a régió ősi erőit. 

Térkép 




A fenti térkép az éves speciális szerverek csatatérét mutatja. Ősi Európa, régiókra tagolva. A térkép megmutatja az összes régió határait (a vízen is), nevüket, erőiket és győzelmi pontjaikat. Megmutatja az egyes frakciók első régióit is. Fontos:  ez nem azt jelenti, hogy a frakciók csak azokra a régiókra korlátozódnak, ha ezeken a régiókon belül nincs hely új játékosoknak, akkor egy másik, a közelben lévő régióban kezdenek megjelenni.

 

Rövidítéseket használtunk az ősi erőkről, itt van egy magyarázat arra, hogy mit jelentenek :

 

  • Architect – erősebb épületek
  • Boots – gyorsabb csapatok
  • Confusion – rejtek + véletlen cél
  • Diet – búzafelező
  • Eyes – jobb kémek
  • Storage – nagyraktár/magtár
  • Trainer – gyorsabb csapatképzés

Az ősi erőkről bővebben itt olvashattok: artefact effects article. A hatások ugyanazok, azonban itt nincs Bolond ereklyének megfelelő erő.



A kérdésedre megfelelő válasz érkezett?

Igen   Neutrális   Nem