Travian Válaszok

Kezdd a kérdéseddel

Keresés a kérdésre való válasszal

A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.

Kérdésem...

Lássuk a részleteket:

Keresés az oldaltérképen

Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.

Codex Victoria - Játékvilág

Mi Travian: Legends Travian: Codex Victoria
     
Általános
Bevezetés Van Az új regisztrációs rendszer váltja fel.
Térkép Sík, 801 x 801 Európa, 401 x 401
Régiók Nincsenek régiók 87 meghódítható régió
Előnyös kezdés Nincs Az első falud összes nyersanyagmezője 5. szintű lesz kezdéskor.
6 telepessel és 2 további falu megalapításához elegendő kultúraponttal indulsz. A rendelkezésedre bocsátjuk a 4. falu megalapításához szükséges kultúrapontok 75%-át.
Győzelmi pontok Nincs Egy klán a terület több mint >50%-át ellenőrzi, és a "biztosító" várakozási számláló lejárt. Használhatják a különleges tárgy erejét, és a klánjuk győzelmi pontokat gyűjt. A klánod által gyűjtött győzelmi pontok minden egyes napon ellenőrizhetők a területi áttekintésnél.
Népek 3 (gallok, teutonok, rómaiak) 5 (gallok, teutonok, rómaiak, egyiptomiak, hunok)
Népek épületei Az épületek megjelenésükben egyformák minden népnél Minden népnél az épületek megjelenése eltérő
Világcsoda Van Nincs
Katonák összevonása Nincs Van
Katonák továbbítása Nincs Van
Kereskedelmi útvonalak Létrehozhatsz kereskedelmi útvonalakat a saját falvaidhoz, a klánod/szövetséged világcsodájához és a különleges tárgyakkal rendelkező falvakhoz a klánodon/szövetségeden belül. A saját falvaidhoz hozhatsz létre kereskedelmi útvonalakat.
Kereskedelmi központ épülete Normál Dupla hatású
Gyakorlótér Normál Dupla hatású
Építési férőhelyek A római felhasználói fiókok egy további építési férőhellyel rendelkeznek. A római falvak egy további építési férőhellyel rendelkeznek.
Rejtekhely és kereskedő kapacitása Minden fiók búvóhelyének és kereskedőjének kapacitása a fiókhoz tartozó néptől függ. Minden falu búvóhelyének és kereskedőjének kapacitása a falu népétől függ.
Kiszolgáló vége A kiszolgáló véget ér, ha egy játékos vagy a natarok által birtokolt világcsoda eléri a 100. szintet A kiszolgáló 180 nap után véget ér.
     
Épület
Kórház Nincs A kórház egy különleges épület, amelyben a játékos a csatában megsérült csapatait gyógyíthatja.
     
Különleges tárgyak
Név Különleges tárgyaknak vannak elnevezve Ősi erőnek vannak elnevezve
Elérhetőség Építész szentélye, Tábornok szentélye, Kém szentélye, Szakács szentélye, Tanító szentélye, Nagy tervező szentélye, Figyelő szentélye, Bolond szentélye, Világcsoda építési terve Építész szentélye, Tábornok szentélye, Kém szentélye, Szakács szentélye, Tanító szentélye, Nagy tervező szentélye, Figyelő szentélye
Hódítás A hőssel indított támadással meghódítható a kincstár megsemmisítésével, ha a játékosnak elég nagy kincstára van a falujában. Amikor egy klán ellenőrzése alá von egy régiót, akkor hozzáfér az ősi erőhöz, amely a faluban aktiválható egy kellően nagy kincstárral.
Aktiválás A hódítás után 24 órával automatikusan aktiválódik. Kézzel kell aktiválni 24 óránként; ugyanaz az ősi erő egyszer aktiválható minden egyes klántagnál.
Hatás időtartama Állandóan aktív Kézzel kell aktiválni 24 óránként; ugyanaz az ősi erő egyszer aktiválható minden egyes klántagnál.
Hatás korlátozásai Legfeljebb 3 különleges tárgy szerezhető meg, amelyekből 1 lehet egyedi vagy az egész fiókra ható. Fiókonként több mint 3 különleges tárgy tárolható. A különleges tárgyakat az őket tartalmazó falu meghódításával lehet megszerezni.

Csak a 3 legrégebbi különleges tárgy lehet aktív, amelyekből 1 lehet egyedi, vagy lehet az egész fiókra ható hatása. Ha 2 olyan különleges tárgy van a 3 legrégebbi között, amelynek hatása az egész fiókra kiterjed, akkor a negyedik legrégebbi válik aktívvá.

Kivétel az önzsákmányolás: a hőssel a saját fiókodban levő falvak között válthatók a különleges tárgyak akkor is, ha már 3 vagy több van belőlük.
Míg a Travian: Legends játékban a különleges tárgy mindig aktív a birtokos falu vagy fiók számára; a Travian: Path to Pandora játékban az ősi erőket aktiválni kell. Akkor aktiválhatók, amikor a játékos klánja a területek több mint >50%-át ellenőrzi, és a területet 24 órán keresztül megtartotta. Az ősi erő aktiválásához a klántagnak csak egy 10. szintű kincstárral kell rendelkeznie a falura ható ősi erő, és 20. szintű kincstárral a fiókra ható ősi erő esetén.

Természetesen van néhány korlát: Minden egyes faluban csak egy ősi erőt, és minden egyes fióknál csak egy, a teljes fiókra ható ősi erőt lehet aktiválni. Továbbá legfeljebb kettő ősi erő hathat egy falura.
     
Hódítás
Falvak Amikor meghódítasz egy másik nép fiókjához tartozó falut, a faluba a te fiókodhoz tartozó nép költözik be. Minden, az adott népre specifikus épület eltűnik. Amikor meghódítasz egy másik nép fiókjához tartozó falut, a faluban megmarad ugyanaz a nép. Az adott népre specifikus épületek megmaradnak, kivéve, ha a hódítás közben megsemmisültek. A fiókodhoz tartozó nép ugyanaz marad, mint amit a regisztrációnál kiválasztottál.
Natarok Amikor meghódítasz egy natar falut, a falu a te fiókodhoz fog tartozni, és az adott nép költözik be. Amikor meghódítasz egy natar falut, a törzsi vezető falujában lakó nép költözik be.
     
Letelepedés
Hol Nincs korlátozás Csak olyan régiókban települhetsz le, amelynek 4000 fősnél nagyobb lakossággal rendelkező régió a szomszédja. Van néhány olyan régió, amelyben mindig letelepülhetsz (a középső kezdőrégiók).
Falu Amikor új falut alapítasz, az új faluba a fióknak megfelelő nép költözik be. Amikor új falut alapítasz, az új faluba a telepesével megegyező nép költözik be.
     
Hősi kalandok és tárgyak
Hősi tárgyak Más népek tárgyainak viselése nem fejleszti az egységeidet. Más népek tárgyainak viselete növeli az adott nép egységeinek értékét az aktuális faluban.
Tárgyak a kalandozás során A hősöd csak a fiókhoz tartozó nép tárgyait találja meg. A hősöd csak a fiókhoz tartozó nép tárgyait találja meg.
Katonák a kalandozás során A hősöd csak a fiókhoz tartozó nép katonáit találja meg. A hősöd ahhoz a néphez tartozó katonákat találja meg, amelytől a kaland indult.
A Szövetség zászlaja A hősi zászló a klántagok közti katonai mozgásokra van hatással. A hősi zászló a szövetségen belüli katonai mozgásokra van hatással.
     
Szövetség
Méret Minden klán legfeljebb 3 különböző szövetséghez tartozhat. Minden klán egyetlen szövetséghez tartozhat, amely legfeljebb 4 klánból állhat (a részleteket lásd a fenti bejegyzésben).
Támogatás A játékos bármelyik falut támogathatja. A játékosok támogathatják magukat, klánjukat és az ugyanahhoz a szövetséghez tartozó összes klánt.
Nyersanyag küldése A játékosok bármelyik játékoshoz küldhetnek nyersanyagokat. A játékosok küldhetnek nyersanyagot maguknak, klánjuknak és az ugyanahhoz a szövetséghez tartozó bármely klánnak. Ez a korlátozás a piacon levő ajánlatokra nem vonatkozik.

A kérdésedre megfelelő válasz érkezett?

Igen   Neutrális   Nem