Travian Válaszok

Kezdd a kérdéseddel

Keresés a kérdésre való válasszal

A válasz megtalálása egyszerű. Válaszd ki a főkategóriát, majd a megjelenő kategóriákból a megfelelőt, amíg megkapod a keresett választ. Abban az esetben ha nem kapsz választ, a végén lehetőséget, hogy kapcsolatba léphess velünk.

Kérdésem...

Lássuk a részleteket:

Keresés az oldaltérképen

Az oldaltérképen szoktál keresni a többi weboldalon is? Gond egy szál se, használd a Válaszok oldaltérkép funkcióját.

Tűz és homok & Path to Pandora

Tűz és homok

A különleges Travian-változatok bemutatásának évenkénti hagyományát követve 2017-ben talán a valaha volt leghatalmasabb változásokkal találkozhattok. A Travian történetében először a három klasszikus néphez – a rómaiakhoz, a teutonokhoz és a gallokhoz – csatlakozik két új népcsoport: a félelmetes hunok és a jól képzett egyiptomiak!

Mindkét új nép seregnyi új egységgel, különleges épületekkel és hősi bónuszokkal rendelkezik. Ezen elemek összességével a játékosoknak több lehetőségük van új terveket és stratégiákat kidolgozni. Minden népnek saját, jellegzetes erősségei és gyengeségei vannak. Többet megtudhatsz róluk itt:

  • A hunok
  • Az egyiptomiak

Térkép

A 2014-es különleges kiadás hagyományait követve a Fire and Sand alaptérképe is az ókori Európa térképe lett, amely a későbbi években sokat finomodott. De ez még nem minden: míg az általános játékvilágokban hatalmas, 801 x 801 mezőből álló térkép van, ezúttal a térkép csak negyedakkora: 401 x 401 mező. Ez kevesebb lehetőséget ad a megfutamodásra, és még több lesz az akció!

Régiók, ereklyék és győzelem

A térkép régiókra van osztva. A játékosoknak együtt kell működniük egy klánban, hogy átvegyék a régiók feletti irányítást, ami lehetővé teszi számukra az ősi erők használatát (hasonló ereklyékről van szó, mint a hagyományos változatban, de ezeket nem egyéni játékosok birtokolják), és győzelmi pontok szerzését.

Nincsenek világcsodák. A játék 200 napig tart, és utána bejelentjük a győztes klánt, amelyet a teljes játék során szerzett győzelmi pontok alapján határozunk meg.

Többet megtudhatsz a régiókról itt – tudd meg, hogyan oldhatod fel őket, hogyan veheted át az irányítást és használhatod az általuk biztosított erőt.

További eltérések a hagyományos kiszolgálóktól:

  • A játékosok különböző falvaikból összevonhatják a katonáikat
  • A klántagok továbbíthatják a katonákat más tagoktól
  • Megduplázódik a kereskedelmi központ bónusza
  • Megduplázódik a gyakorlótér bónusza
  • Mivel a legtöbb ereklye ereje elérhető a régiókban, niincsenek véletlenszerű hatások (bolondok ereklyéje).
  • Mivel nincsenek ereklyék és világcsodák, a kereskedelmi utak a játékos saját falvaira korlátozódnak

Path to Pandora

Az alapvető jellemzők ugyanazok, mint a korábbi Tűz és Homok (F&S) szervernél.

  • Ókori Európa térkép (401x401)
  • 87 győzelmi pontot adó régió
  • Csapatok továbbítésa és összevonása
  • A szerver 200 nap után a legtöbb győzelmi ponttal nyerhető meg.

Mi az új a Path to Pandora szerveren?

Új kinézet az épületeknek:

Minden törzs épületeinek egyedi kinézte van.

Hódítási rendszer

Csak egy fiókkal játszhattok körönként a Travianban, de mégis szeretnénk, hogy láthassátok az összes új, csodálatos rajzot. A játéktervező csapat ezért úgy döntött, hogy megváltoztatja a hódítás alapvető mechanikáját, és a dolgokat még érdekesebbé teszi.

Amikor meghódítjátok egy másik nép faluját a Travian: Path to Pandora játékban, akkor nem fog megváltozni a falu népe, kivéve a nataroknál (lásd alább). Nézzük meg egy képi példán, hogyan működik ez.

Ahogy láthatjátok, ha hun fiókkal rendelkeztek, és meghódítotok egy gall falut, és ha a védekező épített csapdakészítőt, akkor meg fogjátok találni azt a faluban (egyedül a falak nem maradnak meg, ahogy a Travian: Legends változatban sem). Mi történik még?

  • Nem fogjátok tudni felépíteni a hunok különleges épületeit ebben a faluban, hiszen a falu a gall néphez tartozik.
  • Gall katonákat, főnököket és telepeseket fogtok tudni kiképezni.
  • Ha ebből a faluból küldtök telepeseket egy új falut alapítására, akkor az a falu is gall lesz.
  • Ha elkülditek a főnököt ebből a faluból, hogy meghódítson egy másik falut, a meghódított falu népe nem vált át.
  • Ha elkülditek a főnököt ebből a faluból, hogy meghódítson egy natar falut, a meghódított falu népe gall lesz.

Mi a helyzet a hőssel?

  • A hősöd mindig a fiók népéhez tartozik, szóval ebben az esetben mindig hun lesz.
  • Ha elkülditek a hőst a meghódított gall faluba, és azt teszed az új otthonává, akkor a hős bónusza hatással lesz a gall katonákra, ha elküldöd velük a fosztogatásokra vagy támadásokra. Ráadásul, ha a hős gall katonai tárgyakat visel, ezek szintén hatással lesznek a katonákra.
  • Ha a hun hős otthona egy gall falu, akkor gall katonákat találhat a kalandozása során.
  • Mivel a hős a hun fiókhoz tartozik, és mindig is hun hős lesz, csak hun fegyvereket találhat a kalandok közben. 

Mi a helyzet a katonákkal?

  • Az azonos fiókhoz, de más néphez tartozó katonák NEM vonhatók össze.

Szövetségi rendszer

A Travian: Path to Pandora játékban módosítjuk a szövetségek működését. A szövetség legfeljebb négy klánból állhat, melyeknek kapcsolódniuk kell egymáshoz. A "meg nem támadási paktumok" nem befolyásolják a szövetségi rendszer működését.

A Travian: Path to Pandora játékvilágokban csak 4 szövetségből álló konföderáció áll rendelkezésre, amelek egymáshoz kötődnek.

Szöv rendszer

Például A és B klán szövetségre lépnek. Amint ez megtörténi, a kapcsolat megjelenik a diplomáciában.Ha A szövetséget szeretne C klánnal is, akkor a már szövetséges B klánnak is el kell fogadnia a kérést, és csak azután jöhet létre a szövetség a C klánnál (hármas szövetség).
Egy klán bármikor kiléphet a szövetségből, és a kirúgás is lehetséges, ha minden más tag egyetért ezzel.
Abban az esetben, ha egy klán kilép a szövetségből:

  • Nem lehet erőforrást vagy támogatást küldeni, de az útban lépvő erőforrások megérkeznek
  • .A már ott lévő erősítések 12 óra múlva visszatérnek.
  • Azok az erősítések, amelyek 12 óra elteltével is még úton vannak, azonnal visszajutnak, amint elérték a célt.

A piacon rendelkezésre áll a "csak saját szövetség" opció.

xvx

Mit jelent ez?

  • Az A. és a B. klán létrehozhat szövetséget: az egyik elküldi a felkérést a másiknak, és a másik elfogadja. Ez ugyanúgy működik, mint a Travian: Legends változatban.
  • Itt, ha az A. klán szeretné a C. klánt is a szövetségben tudni, akkor a szövetségi felkérést az A. és a B. klán is el kell hogy küldje, azt csak akkor tudja a C. klán elfogadni.

Mi más változik még?

  • Az új rendszerrel nyersanyagokat és katonákat csak a saját fiókotokba, klánotokba vagy szövetségetekbe tudtok küldeni.
  • A piacon a nyilvános ajánlatok mindenki számára elérhetőek, kivéve, ha be van jelölve a "Csak saját klán" beállítás. Ebben az esetben csak a klántagok számára lesznek elérhetők.

Statisztikák

A Travian: Path to Pandora játékból kivesszük a "Plus" statisztikákat, és egy új rendszerrel helyettesítjük, amely a játékosoknak több betekintést biztosít. Ez a rendszer ingyenes lesz, és mindenki számára elérhető a fiókban. 

A Statisztika oldalon találni fogtok egy új lapot "Általános" néven, ahol rengeteg információ lesz, mely - reméljük - segít a fiókod kezelésében. Ezek az információk csak a fiókhoz hozzáférő személyek számára lesznek elérhetőek, beleértve a helyetteseket.

Mit fogtok ott látni? Rengeteg dolgot – az alábbiakban bemutatunk néhányat, de nem akarunk előre mindent elárulni:

  • A világ fejlődése – néhány adat a játékvilágról, beleértve a kiszolgáló napját, a játékvilágban aktivált fiókok számát és a népek eloszlását
  • Nyersanyagbeli helyezés – a fosztogatás, a kereskedelem és a termelés adatai, összehasonlítva a saját klánotokkal és az egész játékvilággal
  • Faluerősségi helyezés – a védelmet és a támadást is tekintve, összehasonlítva a saját klánotokkal és az egész játékvilággal
  • Helyezés kulturális pont alapján – naponta, összehasonlítva a saját klánotokkal és az egész játékvilággal

Szeretnél még többet látni? Akkor nézd meg ezeket a látványelemeket (kérjük, vedd figyelembe, hogy ezek a képek helyfoglalók, a végleges megjelenés némileg változhat):

Kiegyensúlyozásbéli változások

A Travian: Path to Pandora játékban 24 óránként használhattok műalkotásokat (hasonlóan a vizesvödörhöz).

A Travian: Path to Pandora játékban a zászlónak is meg kell változnia, hogy működjön a szövetséggel is.

Az egyiptomi vízmű építési költsége jelentősen megnőtt, hogy javítsuk az egyensúlyt (lásd a részletes táblázatokat alább).

Klánbónuszok

A klánbónuszok még hasznosabbá tétele és a játékosok adakozási kedvének növelése érdekében megváltoztattuk a filozófia és a kereskedelem bónuszát, és csökkentettük a költséget az első 4 lépésnél.


  • A kulturális pontok termelési bónusza 2%-ról 4%-ra emelkedett szintenként.
    A
  • Kereskedő kapacitása 20%-ról 30%-ra nőtt szintenként.


És íme a szintenkénti költségváltozások:

  • Az 1. szinthez szükséges nyersanyag mennyisége 1 200 000-re csökkent.
  • A 2. szinthez szükséges nyersanyag mennyisége 5 600 000-re csökkent.
  • A 3. szinthez szükséges nyersanyag mennyisége 17 100 000-re csökkent.
  • A 4. szinthez szükséges nyersanyag mennyisége 51 200 000-re csökkent.
  • Az 5. szinthez szükséges nyersanyag mennyisége nem változik (153 600 000)

A kérdésedre megfelelő válasz érkezett?

Igen   Neutrális   Nem